;
coinex

پرچمدار جدید SSD سامسونگ

پرچمدار جدید SSD سامسونگ

950 پرو اس اس دی آخرین هارد درایو سامسونگ است که سریع ترین SSD ساخته شده برای مصرف کنندگان می باشد. این هارد دیسک، با ترکیب تکنولوژی‌ V-NAND و NVMe، می‌تواند با سرعتی تا 2500مگابایت در ثانیه عمل خواندن و با سرعتی تا 1500 مگابایت در ثانیه عمل نوشتن را انجام دهد. این سرعت بسیار عالی است، در واقع چیزی حدود چهار برابر بیشتر از سرعت خواندن و سه برابر بیشتر از سرعت نوشتن مدل قبلی یعنی Pro 850 ارائه می دهد، حتی از سرعت مدل SM951 سامسونگ هم فراتر است.

950 Pro سامسونگ از اکتبر در خرده فروشی ها در دسترس خواهد بود، قیمت آن برای نسخه 256 گیگابایتی از 199.99 دلار شروع و برای نسخه 512 گیگابایتی از 349.99 دلار شروع خواهد شد.

بنا به گزارش ‌سایت Ars Technica، عملکرد خوب این مدل به لطف به کارگیری تکنولوژی NVMe به جای AHCI توسط سامسونگ می باشد. SSD های زیادی هنوز از استاندارد قدیمی AHCI که در سال 2004 توسط اینتل برای دیسک های سخت سنتی طراحی شده است، استفاده می‌کنند و این مانع عملکرد درست تراشه‌های با زمان تاخیر کم NAND می شود. 950 Pro از فاکتور فرم M.2 و PCI-Express به جای رابط SATA نیز استفاده می کند.
اساسا،می توان گفت سامسونگ تقریبا تمام تکنولوژی‌های جدید موجود را در مدل 950 Pro استفاده کرده است، به این منظور که آن را تبدیل به یک محصول پرچمدار کند. در زمینه محصولات قدرتمند این چنینی، شاهد بازی های کامپیوتری و تراشه‌های Skylake جدید و قدرتمند اینتل هستیم و می دانیم که عملکرد قوی وسایل تخصصی کامپیوتر های خانگی، بسیار امر حیاتی محسوب می شود.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر