;
coinex

سامسونگ باز هم به عنوان بالاترین تولید کننده گوشی های هوشمند در سطح جهان در فصل دوم باقی ماند

سامسونگ باز هم به عنوان بالاترین تولید کننده گوشی های هوشمند در سطح جهان در فصل دوم باقی ماند

با توجه به تحقیقات Counterpoint، سامسونگ رهبر جهانی، در هر دو بخش تلفن و گوشی های هوشمند در فصل دوم شد. در بخش گوشی های هوشمند، سامسونگ 21 درصد از واحدهای محاسبه شده از ماه های میلادی آوریل تا ژوئن را به خود اختصاص داده است، به دنبال آن رکورد 14 درصد متعلق به اپل می باشد. هوآوی نیز با 9٪ سومین مقام را در اختصاص سهم بازار به خود دارد. شیائومی (5٪)و زد تی ای (5%) با هم در مقام پنجم هستند.
از نظر گوشی با قابلیت، سامسونگ با 19٪ اولین، بعد از آن اپل با آمار 10٪ دومین و پس از اینها هوآوی با 7 درصد سومین برند در کسب سهم بازار است. این آمار برای نوکیا نیز 6 درصد و برای ZTE، شیائومی، TCL (آلکاتل) و LG به طور مساوی 4٪ می باشد.
در حالی که سامسونگ رهبر گوشی های هوشمند در سطح جهان ، و در اکثر قاره هاست، ولی در شمال امریکا اپل 31 درصد از سهم را ربوده است و سامسونگ در این منطقه با 24 درصد، دومین برند است، پس از این ها LG نیز با کسب 15 درصد از بازار آمریکای شمالی مقام سوم را به دست آورده است. ZTE در رده چهارم و TCL (آلکاتل) در رده پنجم می باشند.
گوشی های هوشمند، 75 درصد از محموله های تلفن همراه ساخته شده در سطح جهان را در فصل دوم شامل می شوند و 50 درصد از این گوشی های هوشمند در این مدت سه ماهه از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کنند. در صحبت از LTE، آمریکا و چین با هم 67 درصد از بازار را برای گوشی های با قابلیت LTE در طول این سه ماهه از آن خود کرده اند.
از امروز، تا پایان سه ماهه جاری میلادی (31دسامبر)، این آمار به دلیل عرضه آی فون 6S و آی فون 6S پلاس اپل در بسیاری از بازارها تغییر خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر