;
coinex

بلک بری Priv توسط جان چن به نمایش گذاشته شد

بلک بری Priv توسط جان چن به نمایش گذاشته شد

اوایل دیروز بلک بری، وجود گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری Priv خود را (که قبلا به عنوان بلک بری ونیز شناخته می شد) تایید کرد، این شرکت هیچ عکسی از این گوشی به ما نشان نداد ولی خوشبختانه، مدیر عامل بلک بری جان چن ظاهری از آن را در یک ویدیو BNN کانادا نمایان کرد، او Priv را در دست گرفت، به طوری که ما در حال حاضر می توانیم ادعا کنیم دید رسمی به دستگاه داریم.

همانطور که انتظار می رود (با تمام تصاویری که قبلا فاش شد)، بلک بری Priv دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که در دو طرف خمیده شده، در واقع شبیه به صفحه نمایش های دو طرف خمیده گلکسی S6 و گلکسی S6 اج + سامسونگ می باشد. جان چن تایید می کند که صفحه نمایش آن 5.5 اینچی است، هر چند که او هیچ چیزی در مورد رزولوشن آن نگفته است ولی به احتمال زیاد 1440 × 2560 پیکسل می باشد. همچنین تایید کرده است که Priv توسط یک پردازنده کوالکوم (احتمالا اسنپ دراگون 808)، کار می کند و با یک صفحه کلید QWERTY کشویی طراحی شده است. درست مثل صفحه کلید بلک بری پاسپورت، صفحه کلید لمسی هم دارد.

با همه این ها، بلک بری Priv جذاب است، و ما به دنبال تست آن هستیم. این گوشی هوشمند باید قبل از پایان سال منتشر شود، قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر