;
coinex

اسلاید های فاش شده از نکسوس 6p مشخصات آن را نشان می دهد

اسلاید های فاش شده از نکسوس 6p مشخصات آن را نشان می دهد
نکسوس 6p اولین دستگاه نکسوس هوآوی خواهد بود، اکنون اسلایدهایی که برای چند ارائه و سخنرانی در مورد این گوشی ایجاد شده بودند، به بیرون درز کرده اند. البته شاید اعتباری به این اسلاید ها نباشد و جعلی بوده، اما اگر آنها صحت داشته باشند، نشان می دهند که نام نکسوس 6P درست بوده است.

با وجود این اسلایدها، می توان دریافت که این مدل بدنه فلزی دارد و مجهز به یک صفحه نمایش 5.7 اینچیمحافظت شده با گوریل گلس 4 و رزولوشن 1440 × 2560 می باشد. همچنین قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپ دراگون 810 (نسخه 2.1) در ساختار پردازنده هشت هسته ای دارد، پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 430 می باشد. علاوه بر این از وجود یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی، اسپیکر دوگانه جلو و اسکنر اثر انگشت موجود در پشت، بهره می برد.

از طرفی این گوشی با اندروید 6.0 از پیش نصب شده می آید، این به این معنی است که ویژگی آن تپ گوگل نو را ارائه می دهد. این قابلیت، اطلاعات به موقع را بر اساس آنچه که بر روی صفحه نمایش شماست، به هنگام فعال بودن گوگل نو، فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر شما در حال تماشای فیلم باشید و در این زمان روی صفحه نمایش ضربه بزنید و نگه دارید، گوگل نو، اطلاعاتی در مورد فیلم را نشان می دهد. اندروید 6.0 یک اسکنر اثر انگشت بومی، را نیز ارائه می دهد، که به شما این امکان را می دهد تا نصب یک برنامه، نیاز به مجوز داشته باشد، و همچنین سیستم استندبای برای کشش عمر باتری، ارائه می دهد.

دوربین عقب، امکان ایجاد تصاویر بهتر در شرایط نور کم را فراهم می کند و برنامه سریعتر دوربین گوگل اجازه می دهد تا شما به سرعت روی موضوع عکس خود فوکوس کنید. از قرار معلوم نکسوس 6p با مدل آلومینیوم، گرافیت، فراست و طلا ارائه شده، است هر چند که مدل طلای آن تنها در ژاپن در دسترس است. گزینه های حافظه ذخیره سازی بومی 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی را شامل می شود. بعلاوه این گوشی مجهز به پورت USB نوع C بوده، و وزن آن 178 گرم است.  دو روز دیگر در رویداد رسانه ای گوگل، در کنار نکسوس 5X ال جی رونمایی می شود.

این گوشی با اندروید 6.0 از پیش نصب شده می آید، این به این معنی است که ویژگی آن تپ گوگل نو را ارائه می دهد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر