;
coinex

دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام 2015 ؛ اخبار دو غول اپراتوری ایران

دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام 2015؛ اخبار دو غول اپراتوری ایران

ایرانسل

اپلیکیشن خرید همراه با تخفیف ایرانسل رونمایی شد

اپلیکیشن خرید همراه با تخفیف ایرانسل رونمایی شد  ایرانسل از معرفی نرم‌افزار کاربردی «پیشنهاد» به‌عنوان اپلیکیشن ویژه خرید همراه با تخفیف، در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ خبر داد.  به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کاربران گوشی‌های هوشمند با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند از طریق تلفن همراه به تخفیف‌های ارائه شده از سوی انواع کسب‌وکارهای تجاری بر اساس موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشند و در صورت علاقه، دوستان خود را به این برنامه دعوت کنند و پیشنهادها و تجربه‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

ایرانسل از معرفی نرم‌افزار کاربردی «پیشنهاد» به‌عنوان اپلیکیشن ویژه خرید همراه با تخفیف، در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کاربران گوشی‌های هوشمند با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند از طریق تلفن همراه به تخفیف‌های ارائه شده از سوی انواع کسب‌وکارهای تجاری بر اساس موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشند و در صورت علاقه، دوستان خود را به این برنامه دعوت کنند و پیشنهادها و تجربه‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

با استفاده از نرم‌افزار کاربردی پیشنهاد، می‌توان ضمن جست‌وجو در میان مکان‌ها، تخفیف‌ها و پیشنهادهای سطح شهر، نسبت به سفارش و خرید کالا و خدمات مورد نظر بر اساس موقعیت جغرافیایی اقدام کرد.

همچنین این نرم‌افزار، امکان جست‌وجوی نام کاربری دوستان و افزودن به لیست دوستان من، اطلاع از موقعیت مکانی و آخرین فعالیت‌های آنها را فراهم کرده است.

کاربران می‌توانند نرم‌افزار کاربردی پیشنهاد را از صفحه اختصاصی این اپلیکیشن در وب‌سایت ایرانسل به نشانی pishnahad.irancell.ir و یا بازار اندرویدی Myket دانلود و نصب کنند.

.

استقبال از جزیره فناوری سالن ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام

استقبال از جزیره فناوری سالن ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام  بازدیدکنندگان از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ با حضور در بخش ویژه «جزیره فناوری» با جدیدترین دستاوردهای ایرانسل در حوزه فناوری‌های ارتباطی، از جمله تلویزیون اینترنتی و اینترنت پرسرعت خانگی آشنا می‌شوند.  به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بخش تلویزیون اینترنتی یا IPTV، امکان تماشای فیلم‌های سینمایی و پخش زنده شبکه‌های سیما، از طریق تلویزیون و همچنین از طریق موبایل و تبلت فراهم است.

بازدیدکنندگان از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ با حضور در بخش ویژه «جزیره فناوری» با جدیدترین دستاوردهای ایرانسل در حوزه فناوری‌های ارتباطی، از جمله تلویزیون اینترنتی و اینترنت پرسرعت خانگی آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بخش تلویزیون اینترنتی یا IPTV، امکان تماشای فیلم‌های سینمایی و پخش زنده شبکه‌های سیما، از طریق تلویزیون و همچنین از طریق موبایل و تبلت فراهم است.

همچنین علاوه بر معرفی نسل چهارم اینترنت همراه 4G/LTE در جزیره فناوری ایرانسل، مراجعان به بخش TD-LTE می‌توانند آخرین نسل اینترنت پرسرعت خانگی را تجربه کنند و با سایر فناوری‌های نوین ارتباطی همچون شبکه LTE موبایل چند بانده و شبکه انتقال داده چندبانده مبتنی بر بی‌سیم ثابت و نرم‌افزارهای مبتنی بر فناوری باند پهن همراه آشنا شوند. فناوری TD-LTE، مبتنی بر نسل چهارم اینترنت است و می‌توان از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای خدمات WiMAX و ADSL استفاده کرد.

ایرانسل اول شهریور ماه سال جاری پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت بدون محدودیت در فناوری را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت و یک روز بعد طی مراسمی با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی این شرکت، این شبکه را به صورت آزمایشی افتتاح کرد.

در سال ۲۰۱۰ نخستین آزمایش‌های میدانی سرویس TD-LTE توسط شرکت اریکسون همراه با شرکت Reliance Industries در هند صورت گرفت که طی آن به سرعت ۸۰ مگابیت بر ثانیه دست یافتند و در سال ۲۰۱۱ شرکت China Mobile با همکاری شرکت هوواوی، این سرویس را در شش شهر چین به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد.
پس از آن در سال ۲۰۱۲ سرویس TD-LTE به عنوان سرویس نسل ۴ توسط Soft Bank در ژاپن و در سال ۲۰۱۳ در آمریکا راه‌اندازی شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ نخستین سرویس تجاری TD-LTE در خاورمیانه و شرق آفریقا و در سال ۲۰۱۵ نخستین شبکه TD-LTE در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۲۰۱۵، به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه نمایشگاهی حوزه فناوری ارتباطات کشور، تا ۷ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است و ایرانسل در این نمایشگاه، در سال اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.

.

همراه اول

همراه اول از «سیم کارت گردشگر» رونمایی کرد

همراه اول از «سیم کارت گردشگر» رونمایی کرد  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری با حمایت اپراتور اول و با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، «محمدباقرنوبخت» سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، «مسعود سلطانی فر» معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «مجید انصاری» معاون پارلمانی دولت، «حسن قشقاوی» معاون وزارت امور خارجه و «وحید صدوقی» مدیرعامل همراه اول در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری با حمایت اپراتور اول و با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، «محمدباقرنوبخت» سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، «مسعود سلطانی فر» معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «مجید انصاری» معاون پارلمانی دولت، «حسن قشقاوی» معاون وزارت امور خارجه و «وحید صدوقی» مدیرعامل همراه اول در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم که با شعار «هر گردشگر، یک فرصت» برگزار شد، مهندس صدوقی ضمن بیان ظرفیت ها و پتانسیل های اپراتور اول در پاسخگویی به نیازهای گردشگران، گفت:  همراه اول به عنوان بزرگترین و باسابقه ترین اپراتور و عین حال دارای جوانترین شبکه تلفن همراه کشور، با تجربه ای بالغ بر ۲۱ سال و ۶۴ میلیون مشترک، با پوشش بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از راه های کشور، ۱۰۰درصد شهرها، ۸۷ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد جزایر مسکونی کشور قادر است پاسخگوی نیازهای ارتباطی گردشگران در سراسر کشور باشد.

وی افزود: بنا به توافق راهبردی که بین اپراتور اول و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد، سیم کارتی با عنوان «سیم کارت گردشگر» برای رفاه حال گردشگران و پاسخگویی به نیازهای آنان طراحی شد.

مدیرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به مزیت های سیم کارت گردشگر برای گردشگران تصریح کرد: برای طراحی این سیم کارت از تجربه موفق اپراتورهای برتر دنیا استفاده شده است، به همین خاطر بسیاری از کسب و کارهای حوزه گردشگری می توانند از طریق این سیم کارت خدمات لازم و شایان توجهی را به گردشگران ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مرکز تماس همراه اول توانایی پاسخگویی روزانه ۸۰۰ هزار تماس را دارد که با توجه به اجرایی شدن طرح سیم کارت گردشگری، پیش بینی می شود این میزان در آینده افزایش یابد.

صدوقی در ادامه گفت: مراکز تماس همراه اول برای این سیم کارت ها قابلیت پاسخگویی به دو زبان خارجی عربی و انگلیسی در ۸ استان توریست پذیر ایران را فراهم کرده است.

همچنین وی ضمن اعلام آمادگی همراه اول برای ارایه خدمات بیشتر به گردشگران گفت: امید است که بتوان در برنامه های آتی این اپراتور با تمرکز بیشتر روی خدمات دهی به گردشگران، همراه خوبی برای آن ها در تجربه لذت از سفرهایشان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی دولت، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  قشقاوی معاون وزارت خارجه و صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، از سیم کارت گردشگری رونمایی شد.

.

همکاری اپراتور اول و دانشگاه امیرکبیر برای تولید محتوای علمی و فناوری

همکاری اپراتور اول و دانشگاه امیرکبیر برای تولید محتوای علمی و فناوری  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بعدازظهر روز یکشنبه ۵ مهرماه در دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ با حضور مهندس وحید صدوقی مدیرعامل و دکتر رسول سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول و دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری با هدف انجام همکاری مشترک در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و ایجاد یک تجمیع (Aggregator) در حوزه آموزش، تحقیقات، علمی و فناوری مبتنی بر شبکه نسل سوم موبایل و بالاتر منعقد شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بعدازظهر روز یکشنبه ۵ مهرماه در دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ با حضور مهندس وحید صدوقی مدیرعامل و دکتر رسول سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول و دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری با هدف انجام همکاری مشترک در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و ایجاد یک تجمیع (Aggregator) در حوزه آموزش، تحقیقات، علمی و فناوری مبتنی بر شبکه نسل سوم موبایل و بالاتر منعقد شد.

در این مراسم عنوان شد، همکاری دو جانبه «شرکت ارتباطات سیار ایران» بعنوان تأمین کننده بستر ارتباطی و «دانشگاه صنعتی امیرکبیر» بعنوان قطب بهره مندی از فناوری، تحقیق و نوآوری می تواند بستر مناسبی را در گسترش فرهنگ و ابزارهای بهره مندی از این موقعیت فراهم آورد.

.

منبع: mci ، irancell


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر