;
coinex

شش سال پیش در این ماه، ال جی گوشی BL40 New Chocolate را با نسبت تصویر با نسبت 21:9 منتشر کرد

شش سال پیش در این ماه، ال جی گوشی  BL40 New Chocolate را با نسبت تصویر با نسبت 21:9 منتشر کرد

شش سال پیش در این ماه، ال جی یکی از منحصر به فردترین گوشی های آن زمان را، با نام BL40 New Chocolate عرضه کرد، که شبیه یک نوار شکلاتی ساخته شده بود و صفحه نمایش 4 اینچی با نسبت تصویر 21:9 داشت. این گوشی با قابلیت ال جی، دارای رابط کاربری S-Class 3D UI ال جی بود که در مدل های دیگر ال جی مانند  مانند ARENA نیز یافت می شد. این رابط کاربری اجازه می داد تا اپلیکیشن ها را تقسیم بر چهار بخش : ابزارک ها، مخاطبان، مرورگر و کلیدهای میانبر کرد.
ابعاد این گوشی 10.9* 52*128 میلی متر و رزولوشن صفحه نمایش 4 اینچی آن 800*345 با تراکم پیکسلی 218 پیکسل در اینچ بود، از نقطه نظر حافظه شامل 256 مگابایت رم و 1 گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا تا 32 گیگابایت حافظه میکرو اس دی برای کسانی که حافظه بیشتری نیاز داشتند، می شد. مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی عقب و باتری1000 میلی آمپرساعتی نیز بود.
در این گوشی مرورگر HTML امکان زوم کردن داشت که البته خیلی هموار نبود. در واقع، صفحه نمایش لمسی آن عملکرد همواری را ارائه نمی داد. احتمالا، بهترین قسمت کاربردی این گوشی امکان تایپ در حالت افقی بود. به لطف طراحی جالب BL40 New Chocolate تایپ در حالت افقی، با یک کیبورد واید QWERTY انجام می شد. این کیبورد فضای زیادی برای قرار گیری انگشتان داشت.
این گوشی ال جیدر مقایسه با گوشی های کنونی یا حتی آن زمان خیلی پیشرفته نبوده ولی طراحی آن، توجهات را به خود جلب می کند و شاید بد نباشد باز هم به آن رجوع شود.

 بهترین قسمت کاربردی این گوشی امکان تایپ در حالت افقی بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر