;
coinex

اولین عکس رسمی از بلک بری Priv منتشر شد

اولین عکس رسمی از بلک بری  Priv منتشر شد
همانطور که شاید تا کنون مطلع شده باشید گوشی جدید بلک بری اولین گوشی این شرکت است که قرار بود به عنوان یک گوشی اندرویدی اعلام شود، البته ، فقط به خاطر اینکه جان چن، مدیر عامل شرکت بلک بری، یر روی گوشی بلک بری  Priv به سختی کار کرده است، به این معنا نیست که این گوشی 100 ٪ کاملا متعهد به اجرای اندروید باشد.
از طرفی به تازگی تصاویری به طور رسمی در سایت این شرکت منتشر شده است که در واقع اولین انتشار رسمی تصویر گوشی بلک بری  Priv می باشد، در کنار این تصویر، همچنین اشاره شد که این گوشی به زودی برای مشتاقانی که در انتظار آن هستند، عرضه خواهد شد. مشخصات فنی که انتظار داریم در Priv، ببینیم، وجود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 1440، و همچنین طراحی قدرت پردازشی آن با چیپ ست اسنپ دراگون 808 می باشد که این بدان معناست که این گوشی به یک پردازنده هگزا هسته ای مجهز است واز طرفی دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 418 است. 3 گیگابایت رم، و دوربین عقب 18 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات آن است.
به نظر می رسد بلک بری علاقه مند به ترویج جنبه های امن این دستگاه، می باشد و برای رقابت در این بازار، مهم است که آن را از دیگر گوشی های اندرویدی متمایز کند. اما شاید به دلیل پتانسیل طراحی کشویی Priv، کاربر نتواند تصوری از اجرای اندروید روی آن داشته باشد، حتی شاید در این قضیه تجدید نظر شود.

اولین عکس رسمی از بلک بری  Priv منتشر شد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر