;
coinex

گوشی اکسپریا Z5 کامپکت سونی در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس است

گوشی اکسپریا Z5 کامپکت سونی در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس است

سونی این هفته شروع به فروش گوشی اکسپریا Z5 کامپکت سونی در بازارهای مختلف اروپایی، از جمله انگلستان کرد. در حال حاضر، مشتریان بریتانیایی می توانند Z5 کامپکت با سیم کترت رایگان را به قیمت 449.99 پوند(حدود 680 دلار)، در قرار داد های مختلف، خریداری کنند. این گوشی در سه رنگ سیاه، سفید، و مرجان (نوعی صورتی پرتقالی) رنگ ارائه شده است. علاوه بر انگلستان، گوشی جدید سونی در سوئد، اسپانیا، ایتالیا و لهستان، نیز به قیمت 599 دلار (بدون قرارداد) موجود می باشد.
Z5 کامپکت با یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل، کوچکترین گوشی از سری اکسپریا Z5جدید سونی، می باشد، Z5 شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی و Z5 پرمیوم شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی است (که هر دو در روز دیگری منتشر خواهند شد). از ویژگی های برجسته Z5 کامپکت، یک دوربین عقب 23 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار سریع و ضبط ویدیو 4k، اسکنر اثر انگشت، یک پردازنده اسنپ دراگون 810 هشت هسته ای ، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، و یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی با اندروید لالی پاپ کار می کند، و مانند بسیاری از اکسپریا های دیگرکه در چند سال گذشته، راه اندازی شده اند، در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم است (گواهی IP 68 ).
در حال حاضر، ما نمی دانیم که سونی برای انتشار اکسپریا Z5 کامپکت، کدام بازار ها را در برنامه دارد، اما این گوشی های هوشمند قطعا در بیشتر بازارهای اروپا، و همچنین در کشورهای مختلف آسیایی فروخته خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر