;
coinex

قیمت LG G3 شکسته شد

قیمت LG G3 شکسته شد

با آمدن گوشی ال جی V10، در حال حاضر پرچمدار سال گذشته ال جی در کسری از قیمت معمول آن در دسترس می باشد. آخرین مدل گوشی های ال جی که دیروز اعلام شد، شامل قابیلت های زیادی، مانند صفحه نمایش ثانویه در بالای پنل اصلی و دوربین جلو با کیفیت دو برابر می باشد.

همانطور که نکسوس 6، به لطف یک مدل جدیدتر که این هفته وارد شد، بسیار ارزان تر گشت، ال جی G3 نیز در حال حاضر نسبت به سال گذشته با قیمت بسیار پایین تری فروخته می شود. eBay، گوشی G3 را به قیمت 249 دلار به فروش می رساند.
سرعت تغییرات بازار گوشی های هوشمند کاملا سرسام آور است. نه تنها باب شده که بسیاری از دستگاه های رده بالا عمر مفید 12 ماهه داشته باشند، بلکه گوشی های قدیمی تر در حال لغو تولید هستند و در انبار کالای قراضه قرار داده می شوند. پس از هیاهوی ایجاد شده در هنگام ورود G3 در ماه می سال 2014، در حال حاضر این گوشی زیر 250 دلار به فروش می رسد.
مسئله اصلی، جدا از این واقعیت که این گوشی از طریق یک فروشگاه معتبر eBay به جای یک خرده فروش سنتی فروخته می شود، این است که نسخه T-Mobile آن می باشد، بنابراین، در حالی که آنلاک می باشد، هیچ پشتیبانی از باند LTE 12 برای آن وجود ندارد، به علاوه، در لیست محدودیت های آن، این را هم در نظر داشته باشید که تنها به رنگ سیاه فلزی در دسترس است. با وجود این شرایط، این قیمت خوب، برای دستگاهی که دارای یک صفحه نمایش با کیفیت quad-HD ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم می باشد، به طور قابل توجهی مناسب است.
البته بهتر بود که این مدل به طور کامل آنلاک می شد. حال با وجود G4 و V10 به شدت، این احتمال وجود دارد که خیلی زود قیمت انواع نسخه های G3 شکسته شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر