;
coinex

سامسونگ دوربین دوگانه را تا پایان سال میلادی به کار می بندد ولی نه در گلکسی S7

سامسونگ دوربین دوگانه را تا پایان سال میلادی به کار می بندد ولی نه در گلکسی  S7

اگر به یاد داشته باشید، پیش تر شایعاتی شنیده می شد، مبنی بر اینکه سامسونگ و اپل برای راه اندازی نهایی دوربین دوگانه، سخت مشغول به کار هستند. در آن زمان، گفته شد که ممکن است سامسونگ این تکنولوژی را نخستین بار برای گلکسی S7 آماده کند، اما اطلاعات جدید بر خلاف این است، البته وجود دوربین دوگانه تایید شده، اما این ادعا که ممکن است در گوشی گلکسی S7 سامسونگ وارد شود، رد می شود.

راه اندازی دوربین دوگانه تا پایان سال آماده خواهد شد، ولی پس از راه اندازی تکنولوژی دوربین دوگانه، ممکن است لازم باشد این سازنده بزرگ گوشی های هوشمند جهان، زمان زیادی را برای بررسی چگونگی اجرای بهتر آن، صرف کند. نه تنها ماژول دو دوربین گران تر خواهد بود، بلکه فضای بیشتری نیز، نیاز خواهد داشت، در این راستا بدیهی است که مذاکرات زیادی در سامسونگ صورت خواهد گرفت تا تصمیم گیری شود که چگونه وکجا این دوربین تعبیه شود.

گذشته از همه این ها، LG در حال حاضر برای گوشی V10 جدید خود مکانی برای قرار گیری مجموعه دوربین دوگانه در نظر گرفته است و همچنین دوربین سلفی این گوشی را نیز نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته ساخته است، اما همانطور که سامسونگ نگران است، می دانیم که گلکسی S7 ممکن است در جریان مشکل اقتصادی قرار گیرد و شاید مناسب نباشد که دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر