coinex
راهنمای خرید تکراتو

برنامه ی اسکایپ با پشتیبانی از قابلیت های جدید iOS 9 بروزرسانی شد

اسکایپ. برنامه ی اسکایپ با پشتیبانی از قابلیت های جدید iOS 9 بروزرسانی شد

مایکروسافت به تازگی یک نسخه ی بروزشده از برنامه ی اسکایپ را برای آیفون و آیپد به منظور استفاده از چندین قابلیت جدید iOS 9 منتشر کرد. در حال حاضر نسخه ی ۶.۳ اسکایپ  بر روی اپ استور در دسترس می باشد و پشتیبانی از اسلاید اور(Slide Over) و اسپلیت ویو (Split View) بر روی آیپد همراه با توانایی پاسخ مستقیم از نوتیفیکیشن های پیام بر روی آیفون و آیپد- شبیه به برنامه ی پیش فرض مسیج اپل کار می کند-  را معرفی می کند.

کاربران آیپد با اسپلیت ویو می توانند دو برنامه که به طور همزمان درکنارهم بر روی صفحه نمایش باز می باشد را با گزینه ای برای تغییر اندازه ی هرکدام از آنها در اختیار داشته باشند. اسلاید اور این امکان را فراهم می کند که یک برنامه ی دومی از یک سمت صفحه نمایش به صورت اسلایدی نشان داد که می توان به سرعت یک تعامل کوتاهی با بازگشت به برنامه ی اولی که باز کرده اید داشته باشید.

اسکایپ می گوید هنگامی که افراد می خواهند فعالیت داشته باشند و یا چیزهایی مانند عکس و یا لینک وب را به اشتراک بگذارند، با این دو ویژگی کار می کنند. کاربران  به جای جا به جا شدن و جلو عقب کردن بین برنامه ها می توانند پیام ها را ارسال کنند و در حالی که هنوز از یک برنامه ی ثانوی استفاده می کنند، به آنها پاسخ دهند.

پاسخ نوتیفیکیشن این امکان را می دهد که کاربران به طور مستقیم از نوتیفیکیشن بار (Notofocation bar) در قسمت بالای صفحه نمایش وقتی که یک پیام می آید، و هم چنین به نوتیفیکیشن های روی صفحه ی قفل پاسخ دهند. اسکایپ هم چنین پشتیبانی از جستجوی اسپات لایت iOS 9 را اضافه کرده است، بنابراین جستجو برای کانتکت ها شامل نتایجی از اسکایپ با یک تپ مورد نیاز برای باز کردن یک چت می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر