;
coinex

آیا هوآوی P9 دارای دوربین دوگانه در پشت می باشد؟

هوآوی P9 در عکسی که در آن برچسب زدن دوربین عقب نشان داده می شد، به نمایش در آمد.

چند ماه پیش، شنیده شد که هوآوی در حال آماده کردن یک جانشین خوب برای P8 است. حتی در آن زمان، بیان شد که P9 دارای یک اسکنر اثر انگشت می باشد و ممکن است با چیپ ست کیرین 950 طراحی شده توسط خود شرکت، که بالاترین تراشه تولید شده توسط آن است، همراه باشد.

امروز، هوآوی P9 در عکسی که در آن برچسب زدن دوربین عقب نشان داده می شد، به نمایش در آمد. از این تصاویر مشخص است که ین گوشی در رنگ های سفید و طلایی خواهد آمد.همچنین می توان جریان سنسور لیزری فوکوس خودکار را در تصویر مشاهده کرد. که نتیجه آن در تصاویر با کیفیت بالاتر با فوکوس در کسری از ثانیه، مشخص می شود. علاوه بر این، از تصویر فاش شده می توان دریافت که دوربین پشت این مدل دوگانه است. انتظار داریم که یکی از آن دوربین ها 16 مگاپیکسلی به همراه OIS باشد.
بر اساس شایعات قبلی ما در انتظار یک گوشی با نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920و تراکم پیکسل 424 پیکسل در اینچ می باشیم. همانطور که گفتیم، تراشه کیرین 950 در ساختار آن وجود دارد که این تراشه با چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A57 همراه است. پردازنده گرافیکی این دستگاه توسط مالی-T880 GPU تامین شده، پس به نظر می رسد که P9 در سرعت یا عملکرد چیزی کم ندارد و با رم 4 گیگابایتی بارگذاری می شود.

این گوشی قبل از پایان سال راه اندازی می شود، قطعا هوآوی امیدوار است که آن را در تعطیلات آخر سال به فروش برساند.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر