;
coinex

آیا انگشتر اپل در آینده خواهد آمد؟

آیا انگشتر اپل در آینده خواهد آمد؟

چند ماه پیش پتنتی از اپل ارائه شد و چند روز پیش توسط USPTO منتشر شد، که نشان می دهد، روزی ما خواهیم شنید که کوپرتینو یک گجت پوشیدنی دیگر تولید کرده است، این دفعه یک انگشتر هوشمند اپل به نام iRing می باشد.

این پتنت، یک دستگاه با صفحه لمسی است که روی انگشت دست فیت می شود. این انگشتر مجهز به یک میکروفون برای ارتباط با سیری و همچنین باتری قابل شارژ می باشد.
از کاربرد های این انگشتر می توان به کنترل از راه دور بازی‌ و شاتر دوربین یا به حرکت درآوردن وایرلس مکان نما در اطراف صفحه نمایش کامپیوتر اشاره کرد، با وجود اندازه دستگاه، اپل در نظر دارد با قرار دادن یک اسکنر اثر انگشت بر روی آن، پرداخت خریدهای الکترونیکی را نیز به واسطه آن مهیا کند.
نوع دیگری از این انگشتر در پرونده ذکر شده که، شامل یک دوربین است. یعنی این کمپانی در نظر دارد قابلیت های هوشمندانه تری را به این انگشتر هوشمند اضافه کند. شاید بد نباشد بدانید که یک شزکت استارت آپ به نام Ringly هم اکنون هم جواهرات هوشمندی مثل انگشتر ارائه می دهند که با ویبره و تغییر رنگ در زمانی که گوشی کاربر تماس و یا پیامی دریافت کرده است، به او هشدار می دهد. البته این هوشمندی در مقابل سودایی که اپل در سر می پروراند خیلی قابل توجه نیست.

نوع دیگری از این انگشتر در پرونده ذکر شده که، شامل یک دوربین است

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر