;
coinex

گوگل فوتوز برای iOS یک بروزرسانی دریافت می کند

گوگل فوتوز. گوگل فوتوز برای iOS  به نسخه ی ۱.۴ بروزرسانی شده است و این امکان را به شما می دهد که انیمیشن را از طریق واتساپ و فیسبوک مسنجر به اشتراک بگذارید.

گوگل فوتوز برای iOS  به نسخه ی ۱.۴ بروزرسانی شده است و این امکان را به شما می دهد که انیمیشن را از طریق واتساپ و فیسبوک مسنجر به اشتراک بگذارید. فقط در ایالات متحده شما می توانید افرادی را که در عکس ها هستند، تگ کنید. هنگامی که این افراد را تگ کردید، می توانید گروه های چهره را ادغام کنید، افراد خاص را جستجو کنید و حتی عبارات جستجوی خاصی را ترکیب کنید.

تغییرات دیگری که در این برنامه وجود دارد به شما این امکان را می دهد که این برنامه را سریعتر باز کنید و همچنین این نسخه ی جدید با رفع اشکال و بهبود عملکرد ارائه می شود. یک چیزی که در این نسخه کم است، پشتیبانی از کرومکست (Chromecast) می باشد که گوگل وعده داده است به زودی آن هم می آید.

گوگل فوتوز برای iOS از آیتونز در دسترس قرار می گیرد و برای آیفون و آیپد برنامه ی رایگان می باشد. در صورتی که شما از این برنامه با هر کدام از این دستگاه ها استفاده می کنید، لازم است که iOS 8.1 یا نسخه ی بالاتر از آن بر روی دستگاهتان نصب شده باشد. در غیر اینصورت این برنامه  با محصول اپل که در دست شماست سازگاری ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر