;
coinex

چگونه حساسیت تری دی تاچ بر روی آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس را تنظیم کنیم؟

تری دی تاچ. از آنجایی که هر کاربر برای فشار دادن و یا یک تپ آرام بر روی صفحه نمایش دارای قدرت و دید منحصر به فرد خود می باشد، اپل یک روشی برای تنظیم این حساسیت سیستم تری دی تاچ ارائه داده است.

به همان اندازه که بعضی ها عاشق اپل هستند بعضی ها هم از سیاست و فلسفه ی این شرکت متنفرند اما هیچ کس نمی تواند در ذهن خود این وافعیت را انکار کند که اپل در صنعت تکنولوژی در برخی از انقلابات بزرگ نقش پر رنگی داشته است.

اگرچه تعداد زیادی از افراد به شدت معتقدند که اپل از چند سال پیش، به ارمغان آوردن یک نوآوری واقعی را به بازار متوقف ساخته است، اما واقعیت این است که تکنولوژی جدید صفحه نمایش حساس به فشار یک بعد جدیدی را برای کاربران فراهم می آورد و دریچه ی جدیدی از دنیای تکنولوژی را برای آنها باز می کند.

سیستم تری دی تاچ (3D Touch) که در بهار گذشته در اپل واچ عرضه شد و همینطور در سری های جدید آیفون ۶اس (iPhone 6s) هم به کار گرفته شده در حقیقت می تواند با تشخیص یک تپ، یک فشار و یک فشار زیاد کارهای متفاوتی را انجام دهد. هم اکنون تعداد زیادی از برنامه های iOS برای صفحه نمایش های حساس به فشار بهینه سازی می شوند، در نتیجه ی چنین چیزی توسعه دهندگان برنامه های کوچک و بزرگ هم برای ایجاد پیچیده تر کردن تعامل با کاربر از این سخت افزار جدید استفاده می کنند.

از آنجایی که هر کاربر برای فشار دادن و یا یک تپ آرام بر روی صفحه نمایش دارای قدرت و دید منحصر به فرد خود می باشد، اپل یک روشی برای تنظیم این حساسیت سیستم تری دی تاچ ارائه داده است. برای نحوه ی سفارشی کردن این قابلیت با ما همراه شوید:

گام اول- به قسمت تنظیمات (Settings) برنامه بر روی آیفون ۶اس یا آیفون ۶اس پلاس بروید.

گام دوم- به قسمت General و پس از آن Accessibility بروید.

گام سوم- به سمت پایین اسکرول کنید و بر روی 3D Touch تپ کنید.

گام چهارم- یکی از سه تنظیمات را انتخاب کنید؛ Light در حقیقت منجر به حساسیت بسیار زیاد برای فشارهای زیاد می شود. اگر عادت دارید که صفحه نمایش را محکم بفشارید به قسمت تنظیمات Hard بروید. Medium هم که حالت پیش فرض می باشد.

اپل به منظور راحتی کار مجهز به دکمه ی کوچک تست می باشد. می توانید تا زمانی که با میزان حساسیت این قابلیت تری دی تاچ احساس راحتی کنید با این تنظیمات کلنجار بروید.

گام پنجم (اختیاری)- اگر نمی خواهید از سیستم تری دی تاچ استفاده کنید، می توانید این قابلیت را با کشیدن دکمه ی تری دی تاچ  سمت راست به سمت دیگر آن را خاموش کنید.

هم اکنون شما می توانید حساسیت تری دی تاچ را تنظیم کنید و یا حتی اگر با این قابلیت نمی توانید به راحتی کار کنید آن را غیر فعال کنید.

یکی از سه تنظیمات را انتخاب کنید؛ Light در حقیقت منجر به حساسیت بسیار زیاد برای فشارهای زیاد می شود. اگر عادت دارید که صفحه نمایش را محکم بفشارید به قسمت تنظیمات Hard بروید. Medium هم که حالت پیش فرض می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر