;
coinex

جک دورسی؛ مدیر عامل همیشگی توییتر

توییتر. هم اکنون جک دورسی مدیر عامل شرکت توییتر می باشد

جک دورسی، یکی از موسسان این شبکه اجتماعی، به عنوان مدیر عامل جدید و همیشگی توییتر منصوب شد.

دورسی از زمانی که دیک کاستلو در ماه ژوئن از سمت خود کناره گیری کرد، به عنوان “مدیر عامل موقت”  این شرکت به خدمت گرفته شد و کارهای مدیریتی این مجموعه را به دست گرفت، تا اینکه در نهایت به عنوان مدیر اجرایی دائمی این شرکت اعلام شد. دورسی همچنین در شرکت پرداخت تلفن همراه Square که خود او تاسیس کرده، به عنوان مدیر عامل به کار خود ادامه خواهد داد.

انتصاب جک دورسی به این سمت از مدتها پیش انتظار می رفته است، به ویژه به این دلیل که بسیاری از بزرگترین سرمایه گذاران این شرکت تمایل خود را برای بازگشت این شخص به این سمت اعلام کرده بودند. دیک کاستلو از هیئت مدیره کناره گیری خواهد کرد، در حالیکه آدام بین (که او هم در لیست کسانی بوده که پتانسیل انتصاب به سمت مدیر عاملی این شرکت را داشته است) به عنوان COO یا همان مدیر ارشد عملیاتی توییتر انتخاب می شود.

دورسی در توییتر گفت:” ما به سختی در حال کار و تمرکز کردن بر روی نقشه راه خود در چند چیزی که می توانیم در آنها واقعا بزرگ باشیم، هستیم و در طول این راه تیم خود را تقویت خواهیم کرد.”

او می گوید “ادامه ی کار ما آسان کردن استفاده از توییتر و درک و لمس راحت آن برای هرکسی در جهان، می باشد و ابزار های بیشتری را ارائه می دهیم تا مردم به استفاده ی روزانه از آن عشق بورزند.”

این خبرها،  Snoop Dogg –کسی که تمایل خود را برای ریاست توییتر پس از کناره گیری کاستلو اعلام کرد- را شوکه کرد.

انتصاب دورسی زمان مهمی برای توییتر به حساب می آید چراکه این شبکه ی اجتماعی در تلاش برای رشد پایه ای کاربران خود می باشد و با توجه به وضعیت نه چندان خوب توییتر نسبت به شبکه های اجتماعی رقیب، همه ی چشم امیدها به جک دورسی می باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر