;
coinex

آیا راه اندازی گوشی سونی اکسپریا زد۴وی بر روی ورایزون لغو می شود؟

سونی اکسپریا زد۴وی. بعد از مدتها انتظار برای راه اندازی سونی اکسپریا زد۴وی (Sony Xperia Z4v) بر روی ورایزون، تابستانی که گذشت به طور رسمی لغو شد.

بعد از مدتها انتظار برای راه اندازی سونی اکسپریا زد۴وی (Sony Xperia Z4v) بر روی ورایزون، تابستانی که گذشت به طور رسمی لغو شد. در ۸ ژوئیه اعلام شد که این گوشی در ۱۳ آگوست منتشر می شود. تنها چند ساعت بعد از آن تاریخ راه اندازی لغو شد و گفته شد که یک اشتباه بوده است. به جای ۱۳ آگوست، تاریخ راه اندازی جدید در سوم سپتامبر در نظر گرفته شد که شامل بر خی از معاملات دیگر از جمله تخفیف ۲۲۰ دلاری برای آن دسته از افرادی است که گوشی سونی اکسپریا زد۳وی (Sony Xperia Z3v) را معامله کرده اند.

۳ سپتامبر آمد و بدون راه اندازی این تلفن گذشت  و چند هفته ی پیش یک پیش نمایش از اکسپریا Z4v بر روی یوتیوب به نمایش گذاشته شد. اما این ویدئو بعدا برداشته شد و در نهایت امروز این برنامه لغو شد. در حالی که هر دو طرف سونی و ورایزون، در مورد این لغو شدن اظهاراتی داشته اند، اما هیچ کدام از آنها دلیلی برای این تصمیم گیری ارائه ندادند.

 این گوشی سونی اکسپریا Z4v، یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ال سی دی (LCD) با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ به نمایش می گذارد که با تراکم پیکسل ۵۶۵ پیکسل در اینچ کار می کند. برای ساختار داخلی آن یک تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ به کار گرفته شده که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای ۲ گیگا هرتزی و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ (Adreno 430) می باشد. گفته می شود که ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقای داخلی (با ۲۱ گیگابایت در دسترس برای کاربر) برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی قسمت پشت این گوشی را مزین کرده  در حالی که دوربینی که در جلوی آن به کار رفته است، ۵ مگا پیکسلی می باشد. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمری برای تامین انرژی این گوشی به کار رفته است و این گوشی هم از Qi و هم از پلتفرم شارژ بی سیم Powermat پشتیبانی می کند. اندروید ۵.۱ از پیش بر روی این گوشی نصب می شود و این گوشی یک گواهینامه IP 65/68 را دارا می باشد.

گفته می شود که هر دو شرکت سونی و ورایزون در حال بحث بر روی این هستند که بعدا چه باید بکنند، اگرچه هیچ صحبتی از این نیست که آیا Big Red هیچ یک از مدل های سونی اکسپریا زد۵ را منتقل می کند یا خیر.

سونی می گوید “سونی موبایل (Sony Mobile) مختص به بازار ایالات متحده باقی می ماند و هدف آن ایجاد یک کسب و کار پر آوازه و ثابت در این منطقه می باشد. ورایزون یک شریک استراتژیک است و ما به بحث های جاری خود به عنوان بخشی از نمونه کارهای آینده ادامه می دهیم.”

ورایزون می گوید “ورایزون دیگر اکسپریا Z4v را راه اندازی نمی کند، با این وجود ما متعهد به پشتیبانی از محصولات موبایل سونی هستیم و از آنها پشتیبانی هم خواهیم کرد. سونی یک شریک استراتژیک این شرکت می باشد و ما به بحث های جاری خود به عنوان بخشی از نمونه کارهای آینده ادامه می دهیم.”

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر