;
coinex

نگاه نزدیک: سرفیس پرو ۴

سرفیس پرو ۴.  این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از سرفیس ۳ (Surface 3)، یک بدنه ی نازکتر و یک پردازنده ی قدرتمندتر می باشد.

دیروز در رویداد مایکروسافت، سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) رونمایی شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از سرفیس ۳ (Surface 3)، یک بدنه ی نازکتر و یک پردازنده ی قدرتمندتر می باشد. این دستگاه مدت کوتاهی پس از اینکه شرکت هایی مانند گوگل و اپل از “تبلت های با کیبورد” شان رونمایی کردند، ظاهر شد که نشان می دهد که چیزی بیشتر از یک شباهت تصادفی برای سری سرفیس مایکروسافت می باشد. به این ترتیب مایکروسافت در حال ارائه ی این سرفیس پرو ۴ به عنوان یک نوع جهش در این دسته بندی است. این سرفیس پرو ۴ با اینکه از مدل سابق خود سنگین تر می باشد ولی هنوز هم نازکتر از آن است. در حالیکه صفحه نمایش این دستگاه از سرفیس بوک کوچکتر است ولی در مقایسه با نسل قبلی خود، بزرگتر شده است.

مایکروسافت در رویداد خود، پرو ۴ را با سرفیس ۳ استاندارد مقایسه کرد، بنابراین ما ادامه می دهیم و فرض می کنیم که این بدان معنی می باشد که این شرکت این پرو ۴ را با سرفیس پرو ۳ در فروشگاه اصلی خود جایگزین می کند.

این سرفیس پرو ۳ دارای یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی بود در حالی که سرفیس ۳ صفحه نمایشی ۱۰.۸ اینچی داشت. حال این مایکروسافت سرفیس پرو ۴ دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی می باشد اما بدنه ی (طول و عرض) آن طوری است که به سختی از مدل سابق خود که ۱۲ اینچی است قابل تشخیص و تمییز می باشد. در هر صورت این صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با ۵ میلیون پیکسل (۲۶۷ پیکسل در اینچ) کار می کند.

این سرفیس پرو ۳ دارای یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی بود در حالی که این سرفیس ۳ صفحه نمایشی ۱۰.۸ اینچی داشت. این مایکروسافت سرفیس پرو ۴ دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی می باشد

در داخل این دستگاه یک خنک کننده ی هیبریدی یافت می شود که بسیار شبیه به خانواده ی جدید مایکروسافت لومیا ۹۵۰ است. به دلیل وجود این سیستم خنک کننده، این دستگاه قادر به دریافت یک ضخامت نازکتر (۸.۴ میلی متری به جای ۹.۱ میلی متری) می باشد. این دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت هم هست.

این سرفیس پرو ۴ دارای یک پورت فول سایز یو اس بی ۳ (USB 3.0)، یک کارت خوان حافظه ی میکرو اس دی و یک دیسپلی پورت مینی می باشد. شما همچنین یک جک هدست استاندارد، یک پورت پوششی و تکنولوژی سرفیس کانکت را بر روی این دستگاه می توانید مشاهده کنید. در حالی که سرفیس ۳ با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت و سرفیس پرو تا ۱۲ ساعت دوام می آورند، ولی باتری این دستگاه  فقط تا ۹ ساعت می تواند آن را روشن نگه دارد.

چیز عجیبی که راجع به این دستگاه وجود دارد وزن آن می باشد. این دستگاه سنگین تر از سرفیس بوک می باشد. سرفیس پرو ۴ به وزن ۱.۷۳ پوند (۷۸۶ گرم) است در حالی که سرفیس بوک  با صفحه نمایش بزرگتر ۱۳.۵ اینچی به وزن ۱.۶ پوند (۷۲۸ گرم) می باشد.

این دستگاه با ۱۰۲۴ سطح فشار برای استایلوس سرفیس کار می کند و کیبوردهای این دستگاه هم فاصله ی بهتری از یکدیگر دارند. عمر باتری این قلم مایکروسافت یکساله می باشد.

در داخل این دستگاه یک پردازنده ی نسل ششم از اینتل به کار رفته است که ۵۰ درصد از مک بوک ایر (MacBook Air) سریعتر است. این دستگاه دارای ۱۶ گیگا بایت رم و همچنین ۱ترابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

در پشت این دستگاه ک دوربین ۸ مگا پیکسلی قرار دارد.

مدل بیس سرفیس پرو ۴، ۸۹۹ دلار قیمت گذاری خواهد شد. این دستگاه از امروز (۷ اکتبر) به منظور پیش خرید در دسترس قرار می گیرد و فروش کلی آن از ۲۶ اکتبر آغاز می شود.

 .

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر