;
coinex

آیا شایعه نگاه تبعیض آمیز سامسونگ به مدل گلکسی S7 خود واقعیت دارد؟!!

مدل گلکسی S7. سامسونگ احتمالا گلکسی S7 را با سه نوع پردازنده مختلف راه اندازی خواهد کرد.

در یک گزارش خبری عنوان شد که سامسونگ در جریان بهینه سازی برند جدید پردازنده اکسینوس 8890، با هسته های پردازنده مرکزی Mongoose برای کارایی بهتر وارد خواهد شد. و این پردازنده ممکن است که در گوشی های گلکسی S7 سال آینده مورد استفاده قرار بگیرند. و حال خبرهایی از گوشه و کنار راجع به قطعات مهم دیگری از گلکسی S7 وچیپست هایی که ممکن است در مدل های مختلفی در این دستگاه استفاده شود به گوش می رسد.

با توجه به اطلاعاتی که به دستمان رسیده است، سامسونگ احتمالا گلکسی S7 را با سه نوع پردازنده مختلف راه اندازی خواهد کرد. اگر بخاطر داشته باشید پردازنده اکسینوس 7422 برای اولین بار کار خود را در گلکسی نوت 5 آغاز کرد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد که یک گلکسی S7 متفاوت را با استفاده از این پردازنده در هند راه اندازی کند.

پردازنده اکسینوس 8890 (معروف به پردازنده  Exynos M1) انتظار می رود که در طیف وسیعی از این دستگاه، برای راه اندازی در کره، ژاپن و بازارهای اروپا مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر مدل گلکسی S7 که در دسترس مصرف کنندگان چین و ایالات متحده قرار خواهد گرفت، یک پردازنده اسنپ دراگون  820 Soc بر روی آن تکیه می زند.

اگر معلوم گردد که این اطلاعات درست است. این موضوع برای اولین باراتفاق خواهد افتاد که سامسونگ یک گوشی هوشمند خود را با سه پرچمدار مختلف، درزمینه پردازنده، راه اندازی خواهد کرد. بهرحال اگر شرکت موفق به راه اندازی این دستگاه حتی در زمانی زودتر از موعد معمول آن گردد، S7 ماهها زمان خواهد داشت تا بتواند در بازار خودنمایی کند. بسیاری از تصمیمات را می توان در داخل شرکت تغییر داد و این تصمیم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با اضافه کردن کمی چاشنی نمک، به این جمله نیز می توان فکر کرد که آیا سامسونگ برای مشتریانش تبعیض قائل می شود؟ من گمان نمی برم!

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر