;
coinex

نمایشگر منحنی 34 اینچی، در all-in-one مدل Envy Curved، خودنمایی خواهد کرد

نمایشگر منحنی 34 اینچی اچ پی. نمایشگر منحنی 34 اینچی، در all-in-one مدل Envy Curved، خودنمایی خواهد کرد

دیدن این خبر حکایت از آن دارد که شما انسان خوش شانسی هستید، هیچ کدام از کامپیوترهای PC که تا کنون دیده اید به پای این یکی نخواهد رسید. اِنوی(Envy)، آل این وان(all-in-one ) جدید HP همه چیز را در یکجا جمع کرده است. یک صفحه نمایش منحنی 34 اینچی با مغزی توپر و قدرتمند اما ساده و بی تکلف و طراحی جذاب و دلفریب.

تجربه دیدن در نمایشگر، ال این وان مدل اِنوی کرود(Envy Curved) منحصر بفرد است. این نمایشگر 34 اینچی که دارای رزولوشن 3,440 در 1,440 می باشد با ارائه حیطه رنگی 99 درصدی  sRGB  و نسبت ابعادی 21:9 یک تجربه دیداری فوق العاده را برایتان رقم خواهد زد.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10، با انتخاب یک پردازنده اینتل کورآی 5 (Intel Core i5) یا  i7 یک رم 8گیگا بایت یا 16 گیگا بایتی و در هر دو مورد، پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس جی تی ایکس (Nvidia GeForce GTX 960A)، عرضه خواهد شد. گزینه های ذخیره سازی آن شامل 2 ترا بایت اچ دی دی (HDD) و یک اس اس دی ۱۲۸ گیگا بایتی (SSD) است. و وجود یک دوربین اینتل ریل سنس (Intel RealSense) در جلو با سیستم ویندوز هِلو (Windows Hello) همخوانی دارد.

تمرکز به وضوح در این مدل بر روی نمایشگر غول پیکر آن است. اما این دستگاه از لحاظ صوتی نیز می تواند نگاه ها را به خود معطوف کند با مجموع شش اسپیکرهای Bang & Olufsen که بر روی آن نصب شده است.

تمرکز به وضوح در این مدل بر روی نمایشگر غول پیکر آن است. اما این دستگاه از لحاظ صوتی نیز می تواند نگاه ها را به خود معطوف کند با مجموع شش اسپیکرهای Bang & Olufsen که بر روی آن نصب شده است. همچنین وجود قابلیت HDMI به شما اجازه استفاده از این دستگاه به عنوان یک نمایش دهنده صِرف را نیز می دهد.

نمایش دهنده های منحنی استاندارد امروزی بسیار زیبا هستند، اما ما همه آنها را بر روی مجموعه تلویزیون های خود دیده ایم، نه بر روی کامپیوترهای شخصییمان!

این اولین سیستم با این امکاناتی که دیدیم نیست. سامسونگ در اوایل امسال یک all-in-one با اندازه ی ۲۷ اینچی را عرضه کرد، اما این سایز و این نسبت ابعادی در مدل Envy Curved بطرز عجیبی جالب است.

این مدل آل این وان  Envy Curved  با اندازه ی ۳۴ اینچی در ماه نوامبر با قیمت پایه 1800 دلار راه اندازی خواهد شد. همچنین دو مدل جدید Envy AiO 24 و 27 اینچی با صفحه نمایش تخت و با انتخاب اختیاری کارت گرافیک AMD Radeon R7 و یا R9 در راه است. این دو مدل هم برای خودنمایی در ماه نوامبر به ترتیب با قیمتهای 1000$ و 1200$ در حال تقلا کردن هستند.

.

منبع: gizmag


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر