;
coinex

نام وان پلاس X توسط مدیر وان پلاس تایید شد، گوشی 12 اکتبر رسماً معرفی می شود

نام وان پلاس X توسط مدیر وان پلاس تایید شد، گوشی 12 اکتبر رسماً معرفی می شود

سومین گوشی وان پلاس که به گفته ی مسئولین آن نزدیک کریسمس عرضه خواهد شد، به وان پلاس X موسوم است. کشف یک تیزر بر روی صفحه شخصی مدیر عامل وان پلاس در Webio شبکه ی اجتماعی چینی ها، تایید کننده ی این نام می باشد. این تیزر شامل عکسی از یک نقشه است که در آن چهار خط همگرا شکلی مانند حرف X را ایجاد کرده اند. هر چند که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما با توجه به شنیده ها و استناد به این عکس می توان این نام را برای آن صحیح دانست.

به گفته ی وان پلاس این گوشی بیشتر برای کسانی مناسب است که به طراحی و ظاهر گوشی بیش از مشخصات سخت افزاری اهمیت می دهند.

گوشی صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1080*1920 خواهد داشت و با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ کار می کند. قدرت پردازشی گوشی نیز از تراشه ی MT6795 مدیا تک و پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی تامین می شود. رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق حافظه ی جانبی از مشخصه های حافظه ای آن می باشد.

دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی بوده، و در ساخت این دوربین از سنسور های IMX258 استفاده شده است. کیفیت فیلم برداری آن نیز 4K می باشد. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، اندروید 5.1 یا 6، پشتیبانی از NFC و پورت USB نوع C اشاره کرد. NFC ویژگی است که ما در وان پلاس 1 و وان پلاس 2 شاهد آن نبودیم.

اوایل امروز، اعلامیه ای مبنی  بر برگزاری رویدادی در 12 اکتبر منتشر شد و ما در این تاریخ می توانیم شاهد پرده برداری از سومین گوشی وان پلاس باشیم. این گوشی علی رغم مشخصات پایین درای ظاهری زیبا بوده و احتمالاً قیمتی حدود 249 دلار خواهد داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر