;
coinex

بند مایکروسافت به قیمت 99.99 دلار بفروش می رسد

بند مایکروسافت به قیمت 99.99 دلار بفروش می رسد

هفته گذشته، مایکروسافت از طیف وسیعی از سخت افزارهای جدید دستگاه های ویندوز 10 خود، در رویداد شهر نیویورک پرده برداری کرد. این شرکت در کنار پرچمداران لومیا 950 و 950 XL، سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک، از بند2، نسل دوم گجت پوشیدنی سلامت و تناسب اندام خود نیز رونمایی کرد.

با این همه سخت افزار جدیدی که در راه است، مایکروسافت در حال حاضر در حال روشن کردن فروش دستگاه های انبار شده اش است. در این راستا علاوه بر تخفیف های قابل توجهی که روی سرفیس پرو 3، اعمال کرد، اکنون شاهد کاهش قیمت نسل اول بند مایکروسافت می باشیم، در حال حاضر این بند در ایالات متحده معادل نیمی از قیمت اصلی آن برای فروش موجود است.
پس از کاهش 70 دلار از قیمت 199.99 دلاری این بند در لیست قیمت های پایان هفته گذشته، در حال حاضر در فروشگاه مایکروسافت این تخفیف بیشتر گسترش یافته و تنها به قیمت 99.99 دلار در دسترس است.
قیمت کنونی نسل اول بند مایکروسافت نسبت به قیمت بند 2 که 249.99 دلار می باشد خیلی پایین تر است ولی به هر حال نسل جدید آن دارای ویژگی هایی است که مدل قبلی فاقد آن می باشد. صفحه نمایش AMOLED خمیده این گجت، رزولوشن 320 در 128 پیکسلی دارد و با گوریلا گلس 3 محافظت می شود. بند ۲ مایکروسافت، مجموعه ای از سنسورهاست که امکان نظارت بر فعالیت های روزانه را فراهم می کند. همچنین دارای قابلیت، ردیابی خواب، مصرف کالری، ارائه تمرینات ورزشی، اعلان های هوشمند و پشتیبانی از کورتانا ست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر