;
coinex

مایکروسافت یک شارژر بی سیم منتشر کرد

مایکروسافت یک شارژر بی سیم منتشر کرد

بیش از یک سال پیش، مایکروسافت در زمان راه اندازی گوشی های لومیا 730 ، 735 و 830 نوکیا، از پلیت شارژر بی سیم نوکیا DT-903 خود نیز رونمایی کرد.

مدل DT-903 متفاوت از دیگر پدهای شارژ بی سیم دسکتاپی بود که نوکیا قبلا عرضه کرده بود، این شارژر شامل یک سیستم روشنایی بود که زمانی که روی گوشی نوتیفیکیشن در حال انتظار وجود داشت، سیگنال می داد و حتی می توانست زمانی که دستگاهتان نیاز به شارژ داشت، به شما یادآوری کند.
پس از آن مدل DT-903 برای فروش در دسترس باقی مانده است، اما مایکروسافت در حال حاضر آماده است تا یک جایگزین با آرم خود به جای نوکیا، برای آن مدل عرضه کند.
در واقع مایکروسافت یک مدل شارژر بی سیم به نام DT-904 را در سایت خود قرار داده است، این یک پد شارژ Qi که شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. در سایت مایکروسافت تنها رنگ سفید DT-904 را نشان داده شده است، هنوز مشخص نیست، که آیا گزینه های رنگی دیگری نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.
به نظر می رسد عملکرد، شارژر جدید پیرو مدل قبلی خود است، از همان ویژگی نور DT-903، و همچنین سازگاری بی سیم NFC، پشتیبانی می کند.
در حالی که می توان DT-904 را در سایت مایکروسافت مشاهده، کرد ولی اکنون نمی توان آن را خرید. در حقیقت هیچ نشانه ای از قیمت و یا زمان در دسترس بودن آن وجود ندارد،. اما با توجه به شواهد اخیر، به نظر می رسد که زمان  زیادی  برای دریافت این جزئیات طول نکشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر