;
coinex

مایکروسافت دوربین جادویی را در پرچمداران لومیا نشان می دهد

مایکروسافت دوربین جادویی را در پرچمداران لومیا نشان می دهد

تصویربرداری همواره یکی از نقاط قوت گوشی سری های لومیا بوده است. نه تنها لومیا 920 یکی از اولین گوشی های هوشمندی است که تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) را اتخاذ کرده است بلکه در تمام گوشی های سری لومیا، بهترین دوربین های دستی جهان، دیده می شود. از جمله دوربین لومیا 1020، که زمان انتشار این گوشی، از لحاظ تعداد پیکسل های دوربین گوشی های هوشمند در آن زمان و ویژگی هایی بی نظیرش که گوشی های دیگر یافت نمی شد، به طور گسترده ای به عنوان بهترین دوربین گوشی های هوشمند در جهان، در نظر گرفته شد.

به دنبال این پیشینه و سنت، مایکروسافت در طراحی آخرین پرچمدارانش، لومیا 950 و 950 XL، دوربین را، اولویت اول قرار داده است، که ادعا می شود حتی مشخصات آنها بهتر از لومیا 1020 می باشد. این دو گوشی مجهز به یک سنسور 20 مگاپیکسلی PureView، لنز کارل زایس، فلاش تریپل LED و 1.9 گشادگی دیافراگم، هستند که با وجود این مشخصات، دوربین آن در زمره دوربین های قوی قرار گرفته و به خصوص در نور کم بهترین عملکرد را دارد.
این شرکت همچنین به طور گسترده ای در سمت نرم افزار کار می کرد، در واقع با تمرکز بر دقت رنگ و اشباع، در تلاش برای حفظ جزئیات خوب تصویر است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر