coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ در حال کار بر روی ربات های کارگر برای کاهش وابستگی به کارگر چینی است

 سامسونگ در حال کار بر روی ربات های کارگر برای کاهش وابستگی به کارگر چینی است

شرکت سامسونگ یک سرمایه گذاری چند میلیون دلاری از دولت کره جنوبی به منظور توسعه ربات کارخانه، قادر به جایگزینی با نیروی کار ارزان چینی، را دریافت کرده است.

این سرمایه گذاری تقریبا معادل 14.8 میلیون دلار است و سامسونگ موظف به تولید این ربات ها شده است زیرا واردات کارگر از خارج از کشور، برای دولت بسیار گران قیمت تمام می شود. هیچ برآوردی از مدت زمانی که سامسونگ تولید ربات های کارگر را به پایان خواهد برد و جود ندارد، اما وزارت تجارت صنعت و انرژی کشور کره جنوبی انتظار دارد که کار را تا اواخر سال 2018 پایان دهد.
این وزارتخانه در بیانیه ی اخیر خود گفت: “هنگامی که ربات های مقرون به صرفه به بازار وارد شده و به طور گسترده استفاده شوند، این امر می تواند به ایجاد کارخانه های هوشمند منجر شود و در نوآوری های گسترده برای بخش تولید، نقش داشته باشد. ”
تصمیم به جایگزینی نیروی کار ارزان چینی با روباتها، با پیش فرض افزایش دستمزدهای چین بود، اما به عنوان تلاشی از سوی کره جنوبی برای تبدیل شدن به بازار رباتیک بزرگتر نیز محسوب می شود. اولین مقام کسب و کار جهانی رباتیک در سال گذشته با ارزش 10.7 میلیارد دلار به چین تعلق داشته و پبرو آن ژاپن در مقام دوم، و پس از اینها آمریکا و کره جنوبی در رقابت برای مکان سوم بودند. روبات ها در حال حاضر حدود 10 درصد از فرآیند ساخت و تولید را در سراسر جهان در اختیار دارند، این رقم می تواند تا 20 درصد در ده سال آینده افزایش یابد.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر