;
coinex

گوشی جدید آلکاتل در دو مدل ویندوزی و اندرویدی

گوشی جدید آلکاتل در دو مدل ویندوزی و اندرویدی

مدتی است که شایعات زیادی پیرامون برنامه های آلکاتل در مورد ساخت و عرضه ی دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 10 به گوش می رسد. از همین رو می توان به اخبار منتشر شده توسط Even Blass فاش کننده ی معروف راجع به گوشی به نام One Touch Fierce XL با سیستم عامل ویندوز اشاره کرد. این گوشی بعد از POP 2 و Pixi 3، جدیدترین محصول ویندوزی شرکت می باشد.

اخبار فاش شده ی جدید نه تنها موید گوشی ویندوزی Fierce XL می باشد بلکه از وجود مدل اندرویدی نیز حکایت دارد. طراحی هر دو گوشی تقریباً یکسان است، اگر چه با توجه به سیستم عامل نصب شده بر روی آن، از لحاظ دکمه های خازنی تفاوت هایی را با هم خواهند داشت.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و و رزولوشن 1280*720 خواهد بود. قدرت پردازشی آن نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 210 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.1 گیگا هرتز تامین می شود. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت توسعه از طریق حافظه ی جانبی از مشخصه های حافظه ای آن می باشد. دوربین پشت و جلوی 8 و 2 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری 4G LTE از دیگر ویژگی های گوشی می باشد.

البته هنوز مشخص نیست که کدام از نسخه از سیستم عامل گوگل بر روی مدل اندرویدی اجرا خواهد شد. هر دو گوشی توسط تی موبایل در آمریکا در دسترس قرار خواهند گرفت. البته این امکان وجود دارد که توسط دیگر شرکت ها هم عرضه شوند.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر