;
coinex

برنامه تجربی ساعت هوشمند گیر S2 امکان تست مجازی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را فراهم می کند

برنامه تجربی ساعت هوشمند گیر S2 امکان تست مجازی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را فراهم می کند

این اولین بار نیست که سامسونگ یک برنامه تجربی (Experience App) منتشر کرده است، قبلا هم برای گلکسی S5 و گلکسی S6 این کار را کرده بود، که هر کدام بیش از یک میلیون بار دانلود شد.

این کار شرکت را قادر می سازد تا به طور موثر محصولات خود را در بازار تبلیغ کند، و این در حالی است که مصرف کنندگان علاقه مند نیز تقریبا می توانند آن دستگاه ها را به صورت مجازی امتحان کنند، بنابراین این یک بازی برد-برد برای همه است. سامسونگ با در سر داشتن این استراتژی، در حال حاضر برنامه تجربی ساعت هوشمند گیر S2 را منتشر کرده است که از طریق آن کاربران به صورت مجازی قادر به تست و تجربه دستگاه پوشیدنی جدید این شرکت هستند.
این برنامه برای کاربر امکان دیدن و تجربه کردن طراحی و تجربه کاربری دستگاه را فراهم می کند، در واقع یک تجربه نگاه نزدیک به کاربر می دهد، حتی زمانی که در واقعیت هیچگاه نگاه نزدیکی به گیر S2 نداشته باشد. در این برنامه طراحی در 360 درجه نشان داده می شود و همچنین گزینه های رنگی نیز به نمایش گذاشته می شود، حتی یک شبیه ساز دارد که امکان چرخش حاشیه لغزان ساعت را که در واقع یکی از ویژگی های اصلی گیر S2 می باشد، فراهم می کند. ویژگی های مرتبط با سلامت نیز می توانند مثل ویژگی های اطلاعیه برنامه و سامسونگ پی، عملا مورد آزمایش قرار گیرند. ویژگی Try On در برنامه اجازه می دهد تا کاربران مجازا بر روی ساعت هوشمند کار کنند، آنها حتی می توانند از دوربین برای گرفتن عکس از ساعت هوشمند گیر S2 سفارشی خود، استفاده کنند و سپس از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برنامه تجربی گیر S2 در حال حاضر به صورت دانلود رایگان از گلکسی اپ استور و Google Play در دسترس است.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر