;
coinex

اپل روی انرژی پاک برای تولید چین سرمایه گذاری کرد

اپل روی انرژی پاک برای تولید چین سرمایه گذاری کرد

بر کسی پوشیده نیست که این اپل مسئولیت و ضمانت انرژی خود را جدی می گیرد. در حال حاضر درصد زیادی از ساختار انرژی ها از طریق منابع تجدید پذیر، بدست می آید، اما اطمینان حاصل کردن از اینکه که امکانات تولید آنها نیز در راستای انرژی پاک می باشد، آسان نیست، به خصوص هنگامی که آن ها شعباتی داشته باشند که در مناطق مختلف واقع شده باشد.

چین در حال حاضر سریعترین بازار رو به رشد اپل است، اما از طرفی جایی است که اکثر محصولات اپل در آنجا مونتاژ، می شود، از این رو شرکت اپل، در راستای دو برنامه جدید برای بهبود اثرات زیست محیطی خود در این کشور، گام نهاده است.
اولین برنامه، یک تعهد بزرگ برای انرژی خورشیدی است، که در ساخت شبکه های جدید خورشیدی در شمال، شرق و جنوب چین مشاهده شده که قادر به تولید بیش از 200 مگاوات برق می باشند، همچنین 40 مگاوات انرژی خورشیدی در حال حاضر در استان سیچوان تولید می شود که به آن 200 مگابایت اضافه خواهد شد. اپل می گوید که هر سال انرژی لازم برای بیش از 265،000 خانه را فراهم کند و همچنین به جبران انرژی استفاده شده خود کمک خواهد کرد.
دومین برنامه این شرکت، یک برنامه جدید طراحی شده است که در آن تامین کنندگان به صورت کارآمد تر کار می کنند. اپل با تولید کنندگان چینی برای تولید بیش از 2 گیگابایت انرژی خورشیدی، باد و برق آبی برای فرآیندهای تولید بیش از پنج سال آینده، همکاری خواهد کرد. فاکسکان یکی از این تولید کنندگان است که 400 مگاوات برق از انرژی خورشیدی تا سال 2018 تولید، خواهد کرد، که به طور کامل انرژی آن صرف تولید آیفون در کارخانه Zhengzhou می شود.
در ماه می سال گذشته میلادی، اپل برای یافتن منابع معتبر کاغذ، چوب و الیاف دیگر به عنوان بخشی از یک پروژه چند ساله با صندوق جهانی حیات وحش برای رسیدن به یک “خالص صفر موثر بر عرضه جهانی فیبر دست نخورده پایدار” متعهد شده است. این یک شروع است، اما چین راه طولانی برای رهایی یافتن از عنوان آلوده ترین کشور جهان، در پیش رو دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر