coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی های اندرویدی که کاربران آیفون می توانند آنها را بررسی کنند

گوشی های نکسوس گوگل
هنگامی که یک کاربر کنجکاو آیفون می خواهد یک گوشی اندرویدی را برای اولین بار بررسی کنند و ویژگی های برتری آنها را ارزیابی کنند، این احتمال وجود دارد که گوشی انتخاب شده او، توسط شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، و یا اچ تی سی ساخته شده باشد.

و این مایه تاسف است زیرا آن گوشی ها نمونه های واقعا خوبی از گوشی های اندرویدی نیستند.
البته ادعا نمی شود ک این گوشی ها بد هستند. برخی از آنها طراحی بسیار زیبا و دوربین های فوق العاده، دارند و برخی از ویژگی های بزرگ منحصر به فردی بهره می برند. برای مثال، سامسونگ پِی، تنها در آخرین گوشی های هوشمند سامسونگ در دسترس است. که البته مانند اپل پِی است، اما از آن در مکان های خرده فروشی، می توان بیشتر استفاده کرد.
با این حال، یکی از شکایت شایع کاربران آیفون از گوشی های اندرویدی این است که چقدر به هم ریخته هستند. و اگر آنها گوشی های سامسونگ، ال جی، و یا اچ تی سی را برای تست و بررسی انتخاب کنند، خب کاملا حق با آنهاست! عملکرد این گوشی ها به هم ریخته به نظر می آید، به ویژه هنگامی که آنها را با آی فون مقایسه می کنند.
و اکثر گوشی های اندروید با برنامه های از پیش بارگذاری شده از سازنده و همچنین با Bloatware هایی (برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی های اندرویدی که نیاز به آنها نیست) که توسط اپراتور ها اعمال می شوند همراه هستند. که نتایج این ها، سردرگمی در استفاده از برنامه هاست.
به عنوان مثال، سه برنامه مختلف ایمیل بر روی اکثر گوشی اندرویدی است. یکی از خود گوگل (جیمیل)، و همچنین یک برنامه ایمیل از اپراتور و یکی از سازنده گوشی.
جای تعجب نیست یک کاربر آیفون هیچ Bloatwareی ندارد و درهم و برهمی بسیار کمتری نسبت به گوشی های اندرویدی دارد.
در واقع کاربر آی فون یک گوشی اندرویدی را بررسی می کنند که واقعا دید خوبی از اندروید نمی دهد. آنها گوشی را می بینند که با “پوسته” سازنده آن روی اندروید همراه است، لایه ای از نرم افزارهای در حال اجرا روی اندروید، چیزی که سازنده گوشی فکر می کند اندروید باید آن گونه به نظر آید.
و با صراحت می توان گفت که، این پوسته به ندرت خوب به نظر می آید، و حتی عملکرد آن نیز معمولا خوب نیست.
در تصویر زیر نسخه خالص گوگل (سمت چپ) به نظر می رسد به مراتب تمیزتر و بالغ تر از بقیه است.

 نسخه خالص گوگل (سمت چپ) به نظر می رسد به مراتب تمیزتر و بالغ تر از بقیه است.
قبل از اینکه کاربران آیفون اندروید را قضاوت کنند، باید گوشی های هوشمند نکسوس 5X و نکسوس 6P را امتحان کنند. هر دو این کوشی ها تنها با برنامه های خود گوگل همراه هستند، بسیار شبیه به آیفون که تنها با برنامه های خود اپل می آید، بدون Bloatware ها و یا برنامه های اپراتور، زیرا می توان آنها را به صورت آنلاک به طور مستقیم از گوگل خرید.
هر دو گوشی نیز آخرین به روز رسانی اندروید را به طور مستقیم از گوگل دریافت می کنند، به طوری که آنها همیشه به روز هستند،  در حالی که صاحبان سامسونگ، ال جی، و یا اچ تی سی باید چند ماه قبل از دریافت آخرین نسخه از اندرویدی صبر کنند.
کاربران آی فون همچنین می توانند موتورولا موتور X (2015) و وان پلاس 2، زیرا هر دو آنها نزدیک ترین مورد بعد از گوشی های نکسوس گوگل به اندروید خالص می باشند.
اگر شما گوشی های نکسوس گوگل را امتحان نکرده باشید، در واقع اندروید را تست نکرده اید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر