;
coinex

قابلیت پاسخ سریع برای برنامه ی پیام رسانی واتساپ هم قابل استفاده می باشد

پاسخ سریع. قابلیت پاسخ سریع برای برنامه ی پیام رسانی واتساپ هم قابل استفاده می باشد

پاسخ سریع یا همان کوئیک ریپلای (Quick Reply) به همراه آی او اس ۸ برای کاربران آیفون عرضه شد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که هنگامی که برای یک پیام یک نوتیفیکیشن دریافت می کنند، بدون باز کردن برنامه ی پیام رسانی و از همان قسمت دریافتی نوتیفیکیشن به پیام پاسخ دهند. در واقع، این حرکت فقط با برنامه ی پیام رسانی خود اپل امکان پذیر بوده است.

با این وجود، با آی او اس ۹، اپل امکان استفاده از پاسخ سریع را برای برنامه های پیام رسانی مانند اسکایپ (Skype) و فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) فراهم کرد. و حال واتساپ هم به این لیست اضافه می شود. اما گفتنی است که کوئیک ریپلای تنها برای کاربران آیفونی که آی او اس ۹.۱ را اجرا می کنند، با برنامه ی پیام رسانی فیسبوک کار می کند. جدیدترین بیلد سیستم عامل موبایل اپل در اواخر هفته ی گذشته منتشر شد و برای کاربران اپل واچی که واچ او اس ۲.۰.۱ را اجرا می کنند، یک پاسخ از پیش تنظیم شده می تواند برای پاسخ به یک پیام واتساپ مورد استفاده واقع شود و یا یک پاسخ را می توان برای این پوشیدنی دیکته کرد.

اگر شما یک کاربر واتساپ آیفون ۶اس و یا آیفون ۶اس پلاس اپل هستید، حتما از این موضوع خوشحال خواهید شد که این بروزرسانی اخیر برای این نسخه ی این برنامه شامل پشتیبانی از تری دی تاچ (3D Touch) هم می باشد و این قابلیت بر روی مدل های جدید آیفون در دسترس است و به این صورت می باشد که دستگاه می تواند تفاوت بین لمس کردن آرام، کمی محکم تر و محکم بر روی صفحه نمایش را تشخیص دهد. اپل می گوید که یک تپ آرام به شما این امکان را می دهد که یک “نگاه کلی” به محتواهایی که دارید بیندازید در حالی که تپ محکم تر برای شما یک صفحه را باز می کند.

آی او اس ۹.۱، علاوه بر این قابلیت پاسخ سریع برای واتساپ به همراه بیش از ۱۵۰ شکلک جدید هم می آید و لایو فوتوز (Live Photos) را بهبود می بخشد؛ به این صورت که هنگامی که در حال ضبط می باشید از لرزش دوربین در هنگام بالا و پایین کردن آیفونتان جلوگیری می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر