;
coinex

آخرین نسخه ویندوز 10 موبایل تعداد بوق های انتظار تماس گیرنده قبل از پاسخ را نشان می دهد

آخرین نسخه ویندوز 10 موبایل تعداد بوغ های انتظار تماس گیرنده قبل از پاسخ را نشان می دهد

ویندوز 10 موبایل بیلد 10572 ردیابی یک بخش غیر معمول از داده ها را انجام می دهد. این نسخه به شما می گوید تماس گیرنده چند بوق انتظار قبل از پاسخ شما به تماس او، شنیده است.

شاید کاربرد این قابلیت در مقابل با یک سری از کلاهبرداری ها باشد، برخی تماس می گیرند و به سرعت قبل از پاسخ دادن، قطع می کنند. هنگامی که شما در نوتیفیکیشن ها تماس بی پاسخ بینید، شماره تماس گیرنده را شماره گیری می کنید، غافل از اینکه با سرویسی تماس می گیرید که از تماس شما با پول بسیاری شارژ می شود. با دانستن این موضوع اگر تماس گیرنده تنها به اندازه یک زنگ قبل از قطع کردن منتظر بماند، ممکن است به منظور هشداری برای کلاهبرداری تلقی شود، و در پی آن، شما را از برقراری تماس مجدد باز دارد، و مانع از پرداخت مبلغ زیادی پول برای یک سرویس حق بیمه که مایل به استفاده از آن نمی باشید، شود.
کسانی این ویژگی را در بیلد 10572 مشاهده می کنند که قبل از دریافت این نسخه از سیستم عامل، به نسخه ویندوز فون 8.1 بازگشته باشند. این به این دلیل است که مشکلی وجود دارد که افرادی که در حال تست ویندوز 10 موبایل هستند، قادر به ارتقاء به آخرین نسخه نیستند. انتظار می رود بیلد 10575، این مشکل را رفع کرده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر