;
coinex

اولین لپ تاپ مایکروسافت برای فروش آماده شد

اولین لپ تاپ مایکروسافت برای فروش آماده شد

امروز اولین روزی است می توان لپ تاپی را که به طور کامل توسط مایکروسافت ساخته شده، خریداری کرد. سرفیس بوک جدید در فروشگاه آنلاین مایکروسافت و همچنین آمازون فروخته می شود. دیگر خرده فروشان فیزیکی و آنلاین نیز به زودی آن را در لیست فروش خود قرار خواهند داد.

تا حدودی مرسوم است که، وقتی یک لپ تاپ ویندوزی خریداری می کنید، همیشه توسط شرکتی مانند سامسونگ، اچ پی، دل، یا لنوو، و یا بسیاری دیگر از شرکت ها ساخته شده است. اما این بار، همه چیز از سخت افزار گرفته تا نرم افزار تماما ساخت مایکروسافت است.

تا کنون، بررسی های موجود در مورد سرفیس بوک مایکروسافت مثبت بوده است، بسیاری از منتقدان، تاچ پد، صفحه کلید، عمر باتری، و قابلیت جدا شدن صفحه کلید و تبدیل کردن آن به یک تبلت را ستایش می کنند.

صفحه کلید این سرفیس یک باتری اضافی دارد، و همچنین یک پردازنده جداگانه برای مدل های خاصی از آن به طور خاص برای پردازش وظایف گرافیک سنگین، مانند بازی های خاص و ویرایش فیلم، طراحی شده است.

بسیاری از شکایت ها با محوریت قیمت نسبتا بالای 1499 دلاری آن و این واقعیت که این لپ تاپ به دلیل لولای منحصر به فردش خیلی صاف بسته نمی شود، می باشد.

امروز، می توان آخرین سرفیس پرو 4 را خریداری کرد که تا حدودی شبیه به سرفیس بوک است، ولی برای سرفیس بوک هیچ لولایی برای سرپا نگه داشتن وجود ندارد. صفحه کلید و تاچ پد این لپ تاپ بیشتر شبیه به پوشش بوده، و هیچ گونه قطعات اضافی به نظر نمی آید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر