;
coinex

مایکروسافت نشان داد که واقعا می خواهد کاربران مک بوک را به سرفیس بوک بکشاند

 مایکروسافت نشان داد که واقعا می خواهد کاربران مک بوک را به سرفیس بوک بکشاند

مایکروسافت لپ تاپ سرفیس بوک خود را اوایل این ماه رونمایی کرد، و در زمان رونمایی آن، این محصول را با مک بوک پرو مقایسه کرد.

اگر قبلا خیلی واضح نبود که شرکت مایکروسافت، این غول نرم افزاری، می خواهد کاربران مک بوک را به سمت محصول خود بکشاند، در حال حاضر با ایجاد سایتی برای کمک به کاربران مک برای حرکت به سوی سرفیس بوک، بر این قضیه صحه گذاشت که کاملا قصد دارد کاربران مک بوک را به کاربران سرفیس بوک تبدیل کند. او به گونه ای این سایت را طراحی کرده است که سوئیچ از مک به سرفیس را آسان نماید.
مایکروسافت واقعا تمام سوالات اصلی که کاربران مک باید بدانند را تحت پوشش قرار داده است، و آموزشی برای این سویئچ در نظر گرفته است و حتی روش انتقال فایل های تصویری و ویدئویی را از آیکلود، کاربر را به داشتن سرفیس بوک سوق داده است. اگر شما از آیکلود و آیتیونز بر روی مک استفاده می کنید، حتی یک راهنما برای کمک به استفاده از آنها در این سایت وجود دارد.

در ابتدا اپل یک کمپین بازاریابی به نام “سوئیچ” در سال 2002، با هدف قانع کردن کاربران ویندوزی برای سوئیچ به مک بوک راه اندازی کرد. حال شاید مضحک به نظر بیاید که مایکروسافت در تلاش است تا از همان طریق، برای متقاعد کردن کاربران مک بوک برای حرکت به ویندوز استفاده کند، اما این قضایا بواقع نشان می دهد که چقدر آسان می باشدکه در سال 2015 بین OS X و ویندوز سوئیچ کنیم.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر