;
coinex

تبلت سرفیس مینی مایکروسافت واقعی بوده ولی شما قادر به خرید آن نیستید

تبلت سرفیس مینی مایکروسافت واقعی بوده ولی شما قادر به خرید آن نیستید

ممکن است به یاد داشته باشید که در سال گذشته، مایکروسافت بنا به گزارشات در آخرین لحظه از معرفی تبلتی به نام سرفیس مینی سر باز زد. گزارشهای بعدی از ردموند بیان می کرد که این محصول منع شده است، چون هیچ چیزی برای رقابت با دستگاه های مشابه ساخته شده توسط رقبا در آن وجود ندارد نباید عرضه شود، همچنین، ساتیا نادلا، و استفان الوپ هر دو بیان کردند که مایکروسافت هیچ گونه سودی از فروش این محصول را نخواهد داشت.

یک ماه بعد، با آمدن دستگاه هایی مانند سرفیس پرو 3، در میان ویژگی های دیگر، در مورد قرار گرفتن قلم دیجیتالی در سرفیس مینی هم روی این محصول بحث شد.
تاییدیه بیشتر در مورد اینکه سرفیس مینی واقعی بوده و تولید شده است، از سوی یکی از مسئولان اجرایی مایکروسافت، بیان شده است که می گوید، قبل از اینکه سرفیس مینی منع شود، اوهر روز این تبلت استفاده می کرده و به نظرش “عالی”، بوده است. او حتی افزود که این دورانی او از تبلت استفاده می کرده که به این نتیجه رسیده سرفیس بوک بیش از یک لپ تاپ است، و شاید بدانید که سرفیس بوک اوایل این ماه از عنوان یک لپ تاپ به یک دستگاه مستقل خاص تبدیل یافت.
مصاحبه با مسئولان مربوطه تایید می کند که محصول سرفیس مینی واقعی و ظاهرا برای انتشار آماده بوده است. با وجود شایعاتی از شانس دوم برای ایم محصول، هیچ چیزی از سوی مسئولان درمورد اینکه حداقل در حال حاضر برای خرید در دسترس باشد، وجود ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر