;
coinex

نسخه بتای اندروید 6.0 مارشمالو برای هوآوی اونر 7

نسخه بتای اندروید  6.0  مارشمالو برای هوآوی اونر 7

اخیرا هوآوی لیست دستگاه های خود را که قرار است به اندروید 6.0 مارشمالو به روز رسانی شوند، معرفی کرد. در آن زمان، این شرکت چینی گفت: اولین انتشار آن احتمالا در ماه نوامبر (حوالی آذر) اتفاق می افتد، در حال حاضر نیز درستی این خبر را تکرار می کند، اما با کمی پیچ و تاب.

اولین دستگاه هوآوی که از وجود اندریود مارشمالو بهره خواهد برد، هوآوی اونر 7 می باشد. دلیل این امر این است که، با توجه به بازاریابی “خی ژائو” هوآوی، یک نسخه بتا از به روز رسانی مارشمالو برای اونر 7 به زودی منتشر می شود. طی چند هفته آینده شاید حدود چهار هفته، این نسخه از راه می رسد.
بنابراین در پایان ماه نوامبر اگر شما اونر 7 خریداری کنید، ممکن است قادر به تست آخرین نسخه اندروید بر روی آن باشید. البته این یک نسخه بتا است، احتمال دارد که با اشکالات و مسائلی همراه باشد ، اما حداقل هوآوی در تلاش است تا سریع تر این به روز رسانی نرم افزاری را انجام دهد.
با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا انتشار چنین بتایی برای دیگر گوشی های هوشمند هوآوی نیز برنامه ریزی شده است یا خیر. و همین طور اینکه چه زمانی نسخه نهایی اندروید 6.0 برای اونر 7 منتشر می شود، حتی نمی توان با اطمینان گفت تا پایان سال میلادی نسخه نهایی می آید.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر