;
coinex

به روز رسانی گوگل فوتو به شما اجازه پنهان کردن چهره افراد را می دهد

به روز رسانی گوگل فوتو به شما اجازه پنهان کردن چهره افراد را می دهد

تمام شدن یک رابطه دوستی و یا پایان یافتن یک رابطه عاشقانه هیچ وقت خوشایند نیست، اما به هر حال اتفاق می افتد. گاهی اوقات شما با یک دوست دعوا می کنید، و یا یک عشق را پس از سالها پایان می دهید. حتی یا شاید کسی از اطرفیان شما جان خود را از دست داده باشد، در هر صورت دیگر آنها را در کنار خود نداشته باشید و یادآوری این افراد در عکس های یادگاری ذهن شما را آزرده کند. به هر دلیلی که بخواهید، چهره فردی را درعکس خود پنهان کنید، گوگل فوتو از آن حمایت می کند.

در حال حاضر گوگل در یک بروز رسانی جدید، اینکه چهره فردی را در تصویر پنهان کنید را میسر ساخته است، به طوریکه همچنین از نمایش آنها در عکس های ” rediscover this day” جلوگیری می کند. گذشته از پنهان کردن افرادی که شما از دیدن چهره آنها ناراحت می شوید، می توان از این قابلیت برای موقعیت های مانند عکس های گروه گرفته شده و یا در مکان های عمومی که در آن افراد را نمی شناسید، استفاده کرد.
به خاطر داشته باشید که تصاویری را که چهره افراد در آن برچسب گذاری شده حذف نکنید، چون سطوح آن باقی می ماند. خوبی این قابلیت این است که شما می توانید به راحتی اگر از پنهان کردن آن چهره منصرف شدید، آن را به حالت اول برگردانید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژ، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر