;
coinex

گوشی های ویندوز 10 موبایل در حال انتشار هستند

گوشی های ویندوز 10 موبایل در حال انتشار هستند

در ماه های اخیر ما شاهد این بودیم که تعداد زیادی از تولید کنندگان، برای ایجاد محصولی برای ویندوز 10 موبایل، آماده می شوند، از این پس گوشی های طراحی شده ای برای این سیستم عامل معرفی خواهند شد. یک تولید کننده گوشی ژاپنی به نام Geanee آخرین گوشی خود را منتشر کرد، که پاییز امسال کنار ویندوز 10 موبایل از راه می رسد. گوشی Geanee WPJ40-10 ابتدا به طور انحصاری در ژاپن منتشر خواهد شد، و یک گوشی قیمت پایین در اکوسیستم گوشی های ویندوز 10موبایل خواهد بود.
در حال حاضر برنامه به این صورت است که 105 دلار قیمت داشته باشد. این گوشی در یک یک فرم کوچک شده، با یک صفحه نمایش کوچک 4 اینچی با وضوح 480 در 800خواهد آمد. این دستگاه توسط یک پردازنده رده پایین در حال حاضر نامعلوم و حافظه رم 1 گیگابایتی، و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقاء ارتقا با microSD طراحی شده است. از این جهت که این گوشی برای گرفتن عکس های با کیفیت بالا استفاده نمی شود، یک دوربین جلو 2 مگاپیکسلی، و یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی دارد.
در آینده نزدیک، ما می توانیم منتظر دیدن یک طیف گسترده ای از دستگاه های موجود در بازار، در کنار انتشار عمومی ویندوز 10 موبایل باشیم. تولید کنندگان ژاپنی به تازگی طیف وسیعی از این گوشی ها را، در پیش بینی برای ورود رسمی ویندوز 10 موبایل به نمایش گذاشته اند. در حال حاضر، این سیستم عامل هنوز در حالت پیش نمایش است،که آخرین نسخه از آن نیز روز پنجشنبه منتشر شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر