;
coinex

فروش دستبند Microsoft Band 2 به صورت رسمی آغاز شد

فروش دستبند Microsoft Band 2 به صورت رسمی آغاز شد

نسخه ی اورجینال دستبند مایکروسافت، Microsft Band نام دارد که سال گذشته عرضه شد. این دستبند دارای 10 حسگر مختلف است که در مقایسه با محصولات مشابه دیگر شرکت ها و رقبا، بیشترین تعداد سنسور را دارد.  امسال در Band 2 از تعداد بیشتری سنسور نیز استفاده شده است. از جمله حس گر های جدیدی که در این نسخه اضافه شده است می توان به Vo2 Max پیشرفته اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا ظرفیت ریه خود را اندازه بگیرند. طراحی این دستبند جدید دوباره صورت گرفته و تفاوت های عمده ای را نسبت به گونه ی قبلی خود دارد که نه تنها باعث زیبایی بیشتر آن شده است بلکه طراحی خیمده تر آن باعث شده تا راحت تر بر روی مچ نقش ببندد.

از مشخصات این دستبند می توان به صفحه نمایش خمیده ی آن اشاره کرد. نوع صفحه نمایش آن نیز از جنس صرفه جوی انرژی AMOLED است که باعث می شود تا هر دو روز یک بار نیاز به شارژ داشته باشد. این در حالی است که این میزان نگه داری شارژ از ساعت های هوشمند بالاتر ولی از دستبندهای سلامتی پایین تر است.

از ویژگی های جدید این دستبند می توان به تمرینات تمرینی جدید و توانایی پیگیری آنها، حس گر دمای سطح پوست، سنسور اشعه ی ماورا بنفش، یکپارچگی با کورتونا (با دستگاه ویندوز فون کار می کند)، اشاره کرد.

گفتنی است این محصول جدید مایکروسافت با قیمت 250 دلار برای عرضه، در فروشگاه های آنلاین و فیزیکی در دسترس قرار گرفته است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر