;
coinex

با فعال سازی سامسونگ پی بر روی گوشی هوشمند خود یک پد شارژ بی سیم رایگان دریافت کنید

سامسونگ پی. با فعال سازی سامسونگ پی بر روی گوشی هوشمند خود یک پد شارژ بی سیم رایگان دریافت کنید

سامسونگ پی یکی از سرویس های پرداخت موبایلی است که به طور گسترده شناخته و پذیرفته شده است. علت این امر این است که این سرویس هم با خرده فروشانی که از NFC پشتیبانی می کنند و هم آنهایی که از MST یا همان انتقال امن مغناطیسی به منظور کارت کشیدن استفاده می کنند، کار می کند. از آنجایی که اکثریت فروشگاه ها مجهز به کارت خوان هستند، این سرویس در بیش از ۹۰ درصد از خرده فروشی ها کار می کند.

سامسونگ در تلاش است برای آن دسته از افرادی که از گلکسی اس۶ (Galaxy S6)، گلکسی اس۶ اج (Galaxy S6 edge)، گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) و گلکسی اس۶ اج پلاس (+Galaxy S6 edge) استفاده می کنند از یک طرح تشویقی به منظور استفاده ی بیشتر از سامسونگ پی به جای اندروید پی استفاده کند. اگر شما یکی از این گوشی ها را دارید و از ورایزون استفاده نمی کنید، سامسونگ یک پد شارژ بی سیم رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. همه ی کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ی سامسونگ پی را بر روی گوشی خود نصب کنید و حداقل با یک کارت اعتباری یا دبیت کارت تا قبل از ۸ نوامبر ثبت نام کنید. بعد از آن می توانید تا ۱۵ نوامبر برای مطالبه ی پد شارژ خود به صفحه ی تبلیغاتی ویژه ی سامسونگ (https://samsungpromotions.com/ChargerPromo) بروید.

اگر شما مشتری ورایزون باشید، شما به دریافت یک تخفیف ۵۰ درصدی برای یک پد شارژ بی سیم محدود می شوید. بعد از اینکه شما یک پد شارژ را از همین حالا تا ۸ نوامبر با قیمت کامل همراه با تخفیف می خرید، برنامه ی سامسونگ پی را دانلود می کنید و یک کارت اعتباری یا دبیت کارت را به آن اضافه می کنید. بعد از انجام این کار، به صفحه ی تبلیغاتی ویژه ی (https://samsungpromotions.com/paypromo) می روید و درخواست اصلی خود را برای دریافت این پد بی سیم تا قبل از ۱۵ نوامبر ارسال می کنید یا می توانید آن را تا همی زمان که گفتیم از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر