coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هم اکنون می توانید بدون نیاز به نوشتن کد، برنامه ی ویندوز ۱۰ ایجاد کنید

برنامه های ویندوز ۱۰. هم اکنون می توانید بدون نیاز به نوشتن کد، برنامه های ویندوز ۱۰ ایجاد کنید

ویندوز استور (Windows Store) فقط به عنوان یک بازار برنامه ی قوی شناخته نشده و مایکروسافت این را می داند. این شرکت همیشه به دنبال روش های جدیدی برای جذب توسعه دهندگان به این پلتفرم می باشد. در گذشته، مایکروسافت ابزارهایی می ساخت که برای پورت برنامه های iOS و اندروید به ویندوز طراحی می شدند و این سیستم برنامه ی یونیورسال را ایجاد کرد که همه ی برنامه های ویندوزی را روی همان پلتفرم قرار می دهد. حال، مایکروسافت اپ استودیوی (App Studio) خود را بروزرسانی کرده است و به کاربران این امکان را می دهد که نمونه ای ایجاد کنند و یک برنامه ارائه دهند که به راحتی از یک مرورگر و بدون  نیاز به نصب ویژوال استودیو و یا حتی نوشتن یک خط کد منتشر می شود. شما می توانید یک برنامه ی کاربردی ویندوز ۱۰ را در کمتر از ۱۰ دقیقه ایجاد کنید.

احتمالا این ابزار بدون کد استودیوی ویندوز اپ نمی تواند به شما در خلق یک تجربه ی بصری خیره کننده و یا منحصر بفرد کمک کند، اما قطعا می توان به کمک آن در یک زمان کوتاه یک اپلیکیشن کاربردی را ایجاد کرد. علاوه بر این، این انتشار یک هاست از دیگر ویژگی های جدید ارائه می دهد که در ادامه آنها را بیان می کنیم:

پکیج ویندوز ۱۰ استور با اسکرین شات

هم اکنون ویندوز اپ استودیو یک بسته ی فروشگاهی برای برنامه های ویندوز ۱۰ شما تولید می کند که شامل ایجاد اسکرین شات هایی برای  لیست این استور می باشد.

شبیه ساز همه جانبه (مشاهده ی وب تمام صفحه)

هیچ کسی نمی خواهد که پیش نمایش برنامه هایش را در یک نمای کوچک مشاهده کند. از جمله قابلیت های این نسخه، یک شبیه ساز بزرگ تمام صفحه در ویندوز اپ استودیو می باشد. حال با این قابلیت، چک کردن برنامه هایی که می سازید آسان می شود و با این برنامه ها در یک حالت تمام صفحه تعامل برقرار می کنید.

برنامه ی جمعی ویندوز اپ استور

اگر شما می توانستید به سادگی محتواهای یک مجموعه از یک برنامه را بدون ایجاد هیچ گونه بروزرسانی برای خود این برنامه مدیریت کنید، عالی می شد؛ آیا با این بیان من موافقید؟

باید بگویم که حال شما با استفاده از این نسخه ی منتشر شده ی جدید می توانید به برنامه ی کلکسیون ویندوز اپ استودیو دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که به سادگی این مجموعه ها از همه ی برنامه هایتان را بلادرنگ و بدون نیاز به رفتن به وب سایت ویندوز اپ استودیو مدیریت کنید. این دیتا در این برنامه را بروزرسانی کنید و این برنامه این دیتا را در پروژه ها و برنامه های مرتبط به شما بدون نیاز به هیچ اقدام اضافی دیگری بروز می کند.

ویرایشگر لایو تایلز (Live Tiles)

هم اکنون شما می توانید لایو تایلز (Live Tiles) پویا را از ویندوز اپ استودیو برای برنامه های ویندوز ۱۰ خود طراحی کنید. این قابلیت بر روی هر برنامه ی ویندوز ۱۰ ای به جز برنامه های Hosted Web کار می کند. با این بزار شما می توانید برنامه های خود را برای مشتریانی که آن را از منوی استارت و یا دستگاه موبایل ویندوز ۱۰ خود می بینند، به صورت سفارشی پویاتر کنید.

هم اکنون شما می توانید لایو تایلز (Live Tiles) پویا را از ویندوز اپ استودیو برای برنامه های ویندوز ۱۰ خود طراحی کنید. این قابلیت بر روی هر برنامه ی ویندوز ۱۰ ای به جز برنامه های Hosted Web کار می کند.

و قابلیت های دیگر از جمله:

  • ادیتورهای تم و آیکون پیشرفته
  • پشتیبانی اسلاید لودینگ بهتر از برنامه های ویندوز ۱۰
  • ادیتور تصویر هیرو
  • ارتقاء به UX در برنامه های تولید شده به همراه قابلیت های بصری
  • پشتیبانی از اینترنت اشیا ویندوز ۱۰ اولیه
  • بسته های NuGet ویندوز اپ استودیو
  • کد منبع بر روی GitHub برای کتابخانه ها و برنامه های ساده

همانطور که بسیاری از شما هم می دانید، با برنامه های یونیورسال ویندوز، برنامه های مشابه را می توانید بر روی رایانه های شخصی، دستگاه های تلفن همراه و Raspberry Pi 2s و دیگر دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT) اجرا کنید. برنامه های ویندوز یونیورسال که در ویندوز اپ استودیو تولید می شوند، همه ی این قابلیت های بزرگ را به اشتراک می گذارند و آنها بر روی یک طیف وسیعی از دستگاه ها اجرا می شوند.

برای آن دسته از افرادی که دارای پروژه های ویندوز ۸.۱ در اپ استودیو هستند، تنها با چند کلیک ماوس می توانند این پروژه ها را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. همه ی کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه ی پروژه های ویندوز ۸.۱ بروید و بر روی آیکون “Convert” برای هر برنامه ای که می خواهید ارتقا دهید، کلیک کنید.

از این نسخه ی جدید ویندوز اپ استودیو لذت ببرید و هر برنامه ای که می خواهید بسازید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: windows


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر