;
coinex

گلکسی j3 سامسونگ هیچ چیز هیجان انگیزی ندارد

گلکسی j3 سامسونگ هیچ چیز هیجان انگیزی ندارد

گوشی های هوشمند معرفی نشده گلکسی J3 سامسونگ، به احتمال زیاد، در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد. چندی پیش، شواهدی دال بر وجود این گوشی در وب سایت های محک زنی و حتی در FCC نشان داده شد. اما تنها در حال حاضر است که در واقع ما می توانیم به لطف اینکه عکس آن، بوسیله مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (که به عنوان TENAA شناخته شده است) فاش شده است، نگاهی به گلکسی J3 (شماره مدل SM-J3109)، داشته باشیم.

گوشی گلکسی J3 یک دستگاه تقریبا متوسط است، و خیلی از دیگر گوشی های هوشمند رده میانی و یا رده پایین سامسونگ متمایز نیست. اندازه این گوشی 142.2 در 71.6در 7.9 میلی متر و وزن آن 140 گرم، و مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل می باشد. توسط یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 410 طراحی شده است، علاوه بر آن شامل اتصال LTE، رم 1 گیگابایتی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فلش LED، اندروید 5.1.1 لالی پاپ از پیش نصب شده می باشد.
فرض ما بر این است که گلکسی J3 سامسونگ زمانی که منتشر می شود خیلی گران نخواهد بود. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند در سطح جهانی در دسترس خواهد بود، و یا فقط در بازارهای منتخب عرضه می شود. اما اگر اطلاعاتی بدستمان رسید با شما در میان می گداریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر