;
coinex

وب سرویس آمازون تا انتهای سال 2016 به کره جنوبی و انگلستان نیز قدم خواهد گذاشت

وب سرویس آمازون (Amazon Web Services, AWS) به شدت در حال گسترش در مناطق جغرافیایی مختلف می باشد تا بتواند مناطق بیشتری را تحت پوشش سرویس های وب خود در آورد.

وب سرویس آمازون (Amazon Web Services, AWS) به شدت در حال گسترش در مناطق جغرافیایی مختلف می باشد تا بتواند مناطق بیشتری را تحت پوشش سرویس های وب خود در آورد.

Werner Vogles رئیس ارشد بخش تکنولوژی آمازون دیروز اعلام کرد که شرکت قصد دارد تا انتهای سال 2016 (و یا اوایل سال 2017 میلادی)، سرویس های خود را در منطقه (region) بریتانیا و انگلستان نیز راه اندازی نماید.

این می تواند به سومین منطقه تحت پوشش وب سرویس آمازون در اتحادیه اروپا باشد. امکانات و تجهیزات آمازون برای سال ها تنها گزینه توسعه دهندگان ساکن اروپا که تمایل داشتند برنامه های کاربردی خود را نزدیک به بازار خانگی و محلی خود نگه دارند، بود. AWS سپس اولین منطقه خود در فرانکفورت، آلمان را در سال گذشته راه اندازی کرد.

اعلامیه آمازون مبنی بر راه اندازی منطقه جدیدش در بریتانیا تنها یک روز پس از اعلامیه قبلی شان بود، در آن اعلامیه، وب سرویس آمازون اعلام کرده بود که قصد دارد منطقه ای در کره جنوبی راه اندازی نماید که می تواند تبدیل به پنجمین مرکز AWS در منطقه آسیا و اقیانوسیه شود. علاوه بر این موارد، آمازون برای اضافه کردن یک منطقه جدید در هند، دومین منطقه در چین و یک منطقه جدید در اوهایو نیز برنامه ریزی کرده بود. به جز مناطقی که آمازون قصد راه اندازی تجهیزاتش را در آن ها دارد، AWS در حال حاضر در 11 منطقه سرویس های خود را ارائه می دهد.

آمازون برای هر دو منطقه جدید خود، انگلستان و کره جنوبی، مدعی شده است که مشتریان بسیار زیادی در بازار های آن ها دارد. Vogles دیروز در وبلاگ خود نوشت: “سازمان های پیشرو در انگلستان از همان ابتدا در سال 2006 که AWS را شروع کردیم، از اولین مشتریان سرویس های ابری ما بودند و ما نیز همچنان به آن ها برای افزایش چابکی، کاهش هزینه های IT و سهولت گسترش آن ها در مقیاس جهانی، کمک می کنیم.”

در حال حاضر پلتفرم محاسبات ابری مایکروسافت آژور (Azure) با داشتن چیزی در حدود 20 منطقه، بیشترین تعداد مناطق را برای مشتریانش عرضه داشته است. پلتفرم ابری گوگل نیز در 4 منطقه جغرافیایی به مشتریان خود سرویس می دهد (2 تا در آمریکا، یک منطقه در بلژیک و یک منطقه در تایوان). عموماً توسعه دهندگان به دلیل کاهش زمان تاخیر و پاسخگویی از سمت سرور تمایل دارند برنامه های کاربردی خود را در جایی نزدیک به کاربران محلی خود قرار دهند. علاوه بر این موارد، در بعضی از کشورها نظیر آلمان، قوانین حاکمیت داده های محلی نیز برخی از توسعه دهندگان را ملزم می کند تا مانع از خروج داده های کاربران از کشور شوند.

آیا به نظر شما آمازون تمایل دارد منطقه ای را نیز در ایران راه اندازی نماید و آیا در ایران نیز مشتریان خود را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

.

.

منبع: techcrunch


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر