;
coinex

اولین اتوبوس خودران جهان، بهار 2016 در سوئیس آغاز بکار می کند

بدنبال تست های جاده ای اتوموبیل های خودران، یک شرکت در حال بکار گیری این فن آوری در حمل و نقل عمومی است. استارت آپ سوئیسی بست مایل (BestMile)، در نظر دارد سیستم های کنترل ناوگان وسایل نقلیه خودران را توسعه دهد که این کمپانی در مقام مقایسه، عملکرد یک برج مراقبت فرودگاه را خواهد داشت. این شرکت اولین قرار داد تجاری خود را با پست باس (PostBus) - با نام CarPostal نیز شناخته می شود و یک شرکت مهم اتوبوسرانی درسوئیس و فرانسه است - منعقد کرد.

بدنبال تست های جاده ای اتوموبیل های خودران، یک شرکت در حال بکار گیری این فن آوری در حمل و نقل عمومی است. استارت آپ سوئیسی بست مایل (BestMile)، در نظر دارد سیستم های کنترل ناوگان وسایل نقلیه خودران را توسعه دهد که این کمپانی در مقام مقایسه، عملکرد یک برج مراقبت فرودگاه را خواهد داشت. این شرکت اولین قرار داد تجاری خود را با پست باس (PostBus) – با نام CarPostal نیز شناخته می شود و یک شرکت مهم اتوبوسرانی درسوئیس و فرانسه است – منعقد کرد.

BestMile در ژانویه 2014 توسط دو فارغ التحصیل از اکول پلی تکنیک لوزان (EPFL) تاسیس شد. از آن زمان، این شرکت با همکاری محققان دانشگاهی، همکاری خود را برای توسعه الگوریتم های حمل و نقل عمومی خودران آغاز کردند. این اتوبوس ها با ترافیک شهری، عابران پیاده و موانع دیگری روبرو هستند که باید به شیوه ای امن و کارآمد با آنها برخورد شود. این سیستم خودکار باید قابل اعتماد و انعطاف پذیر باشد و توانایی کار کردن در کنار دیگر سیستم های حمل و نقل جاده ای را داشته باشد. نرم افزار BestMile، به اپراتورهای این وسایل نقلیه اجازه می دهد که نظارت، کنترل و بهینه سازی ناوگان خود را از راه دور و در زمان مناسب انجام دهند.

موسس BestMile، آنه کویمانس (Anne Koymans) گفت: به لطف گوگل، راه حل های جالب زیادی برای حرکت کردن بدون راننده وجود دارد.

Koymans به این موضوع اشاره کرد، در حالی که گوگل هدف خود را بیشتر برای ماشین های بدون راننده در جاده ها قرار داده است. BestMile صرفا بر روی حمل و نقل عمومی متمرکز شده است.

BestMile بدنبال کسب بودجه به منظور بهبود این تکنولوی در حال توسعه است. پروژه موفق قبلی، CityMobil2، یک پلت فرم آزمایشی برای سیستم حمل و نقل جاده ای خودکار بود.

این اتوبوس های خودران دربهار 2016 در شهر ساین (Sion) واقع در ایالت والس (Valais) سوئیس با قابلیت حمل 9 مسافر کار خود را به مدت دو سال به طور آزمایشی شروع خواهند کرد. این اتوبوس های الکتریکی توسط کارخانه فرانسوی نیوا (Nayva) ساخته خواهند شد.

.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر