;
coinex

ابزار جدید مایکروسافت می تواند حدس بزند که در یک عکس ساده چه احساساتی دارید

ابزار جدید مایکروسافت می تواند حدس بزند که در یک عکس ساده چه احساساتی دارید

به تازگی شاهد وب ویدجت های بسیار جالبی از مایکروسافت هستیم که قادرند یک عکس را تجزیه و تحلیل کنند و اطلاعاتی در مورد افراد موجود در عکس ها بر اساس چهره آنها، بیان کنند. این اطلاعات شامل حدس زدن سن، جنس فرد، دو قلو بودن یا تک قول بودن، و اخیرا، امتیاز دهی به چهره و موها می باشد.

امروز، مایکروسافت، یک قابلیت جدید به API های چهره خود، اضافه کرده است و این بار به گونه ای طراحی شده که احساسات را واکاوی می کند. در واقع نرم افزار بر اساس چهره یک کاربر، احساسات او را در مبنای 8 در مقیاس 0 تا 1 نمایش می دهد. مایکروسافت تعدادی نمودار های یوز کیس که در لغت به معنای موارد استفاده هستند، فراهم می کند، به صورت اختصاصی در صنعت مصرف کننده، مانند رتبه دهی به واکنش مردم به تبلیغات است. می توانید تست مختصری را که انجام شده است، در تصاویر زیر ببینید. همچنین می توانید آن را در اینجا بر روی عکس های خود امتحان کنید.

تست مختصر تست مختصر
این شناخت و پردازش الگوریتم های چهره، توسط تیم پروژه آکسفورد مایکروسافت با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی توسعه یافته است. از آنجا که بسیاری از توسعه دهندگان کوچک به این منابع دسترسی ندارند، این تیم در حال انتشار آن در یک مجموعه ابزار هستند که توسعه دهندگان را قادر به استفاده از این قابلیت در برنامه های خود را می کند.
این قابلیت ها در محدوده بررسی کننده اسپلینگ هوشمند است که در زبان عامیانه و رایج مانند استفاده از their, there, they’re، تست بر اساس ساختار جمله تشخیص داده می شود(منظور کلماتی است که ساختار تلفظی یا  یا اسپل آن ها شبیه به یکدیگر است ولی در گفتار فقط در جمله معنی آنها مشخص می شود). همچنین شامل پردازش نرم افزار Hyperlapse خود مایکروسافت برای ایجاد ثبات ویدئو و پیگیری حرکت نیز می باشد.
همچنین تعدادی از قابلیت تشخیص گفتار و پردازش اعم از شناسایی صدای یک فرد خاص برای استفاده در برنامه های امنیتی یا فیلتر کردن نویز پس زمینه در محیط های با صدای بلند نیز وجود دارد. این نرم افزار حتی قدرت تشخیص صدا برای افرادی که به زبان غیر مادری صحبت می کنند و افراد معلول را نیز دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر