coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل ایده ای دارد که به شما اجازه ی کنترل آی فون خود را با چشم می دهد

اپل ایده ای دارد که به شما اجازه ی کنترل آی فون خود را با چشم می دهد

نوتیفیکیشن های  روی آی فون، ممکن است یک روز به نگاه شما پاسخ دهند. اپل پتنتی برای “تاخیر رویداد ها بر اساس نگاه کاربران” ثبت کرده است. این پتنت اشاره به ردیابی آی فون، با نگاه به صفحه نمایش دارد و همچنین به تاخیر انداختن اطلاعیه تا اینکه نگاه شما در محل مناسب ثابت شده باشد.
به عنوان مثال، اگر اکنون شما یک کلمه در iMessage را با املای غلط تایپ کرده باشید، فورا یک پیام پاپ آپ ظاهر می شود که از شما درخواست می کند که آیا می خواهید آن را اصلاح کنید یا خیر. اما اگر این فن آوری که در ایالات متحده با ثبت اختراع شماره 9،189،064 محقق شود، آی فون صبر می کند تا شما به جای مناسب برای نشان دادن نوتیفیکشن نگاه کنید.
این پتنت انتزاعی به طوری است که در چنین وضعیتی ” ممکن است با حالت بصری، تا اینکه اطلاعات نگاه، تشخیص داده شوند، اجرای رویداد به تاخیر بیفتد.”
مثل همیشه، این مهم است توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که این حق ثبت اختراع راه خود را به محصول نهایی پیدا کند. اپل هزاران فایل از پتنت هایی دارد که هرگز آن را به یک آیفون وارد نکرده است. برخی از آنها احتیاطی هستند، برخی در دام رقبا طراحی شده اند، و برخی از آنها به طور گسترده تجربی می باشند. اما با این وجود، این پتنت ها می توانند بینش به جهت هایی و افق هایی که مهندسان اپل به آنها علاقه مند هستند را فراهم کنند.

راهنمای خرید تکراتو

البته فن آوری ردیابی چشم از قبل در گوشی های هوشمند دیگر تولید کنندگان نیز وجود داشته است. در سال 2013، گلکسی S4 سامسونگ می توانست بگوید که کاربران به کجا نگاه می کنند، و از این رو به آنها اجازه دهد تا با نگاه مستقیم خود از طریق برنامه ها، حرکت و یا توقف ویدیو را انجام دهند.
این اولین پتنت اپل برای فناوری ردیابی چشم نیست. در ژانویه سال 2015، پتنتی برای یک رابط کاربر گرافیکی ثبت کرد که نگاه شما را پیگیری و امکان کنترل دستگاه به تنهایی از طریق چشم را مهیا می کرد.
همه اینها در کنار وجود دستیار مجازی صوتی سیری اپل، که به طور فزاینده ای قدرتمند است، ما می توانیم شاهد روزی باشیم که محصولات اپل هرگز نیاز به لمس کردن نداشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر