;
coinex

سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با قابلیت سنسور اثر انگشت عرضه کند

سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با قابلیت سنسور اثر انگشت عرضه کند

روشن است که سامسونگ به طور جدی در حال شکل دادن امنیت و همچنین تجهیز گوشی های هوشمند رده بالای خود با قابلیت هایی از قبیل سنسور ناکس و اثر انگشت می باشد. ویژگی ناکس پس از آنکه گوگل آنها را در اندروید 5.0 لالی پاپ آورد، به خوبی به رسمیت شناخته شده است. در حال حاضر، گزارش شده که این شرکت تلاش می کند تا ویژگی های مربوط به امنیت را در گوشی های هوشمند مقرون به صرفه همراه با برخی دیگر از ویژگی های رده بالا، به ارمغان بیاورد.

با توجه به یک گزارش از  سایت خبری کره هرالد، این غول گوشی های هوشمند کره جنوبی قصد انتشار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با ویژگی های رده بالا مانند سنسور اثر انگشت و سامسونگ پی را دارد. هیچ اطلاعاتی بر روی جدول زمانی انتشار این دستگاه های جدید وجود ندارد، اما انتظار می رود که گوشی های هوشمند مقرون به صرفه نیمه اول سال 2016 در دسترس باشند.

مانع بزرگی که در دستگاه هایی که با حسگرهای بیومتریک تجهیز می شوند وجود دارد، قیمت آن دسته از اجزا می باشد، اما چندین سال است که گزارش می شود که این شرکت برای پایین آوردن هزینه های چنین اجزائی در تلاش است. مارک های چینی مانند هوآوی و کولپد، در حال حاضر گوشی های هوشمندی مجهز به سنسور اثر انگشت با قیمت بسیار پایین تر عرضه کرده اند. کولپد نوت 3 چند ماه پیش در هند، تنها با یک برچسب قیمت 135 دلاری ارائه شد.
سامسونگ در تلاش است موقعیت خود را در بخش گوشی های رده میانی و مقرون به صرفه با معرفی این ویژگی های رده بالا، بهبود بخشد. سامسونگ با توجه به عملکرد قوی گوشی های هوشمند گلکسی بودجه در صدر 14 تا از 15 بازار در حال ظهور از جمله مصر، هند، اندونزی، و ترکیه بوده است. این شرکت دارای سهم بازار بیش از 40 درصد در کشورهایی مانند مصر، پرتغال، رومانی، هلند، و ترکیه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر