coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی های هوشمند تایزن با مشخصات بالا برای سال 2016 می باشد

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی های هوشمند تایزن با مشخصات بالا برای سال 2016 می باشد

هم اکنون ما منتظریم که سامسونگ پرچمدار بعدی خود را در فوریه سال 2016 (حوالی بهمن ماه) معرفی کند. همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، این شرکت توسعه بستر نرم افزاری آن را به طور انحصاری آغاز کرده است و آزمایش و تست آن برای این دو گلکسی S7 گزارش شده، اما جالب است که در حال حاضر، یک سری اطلاعات منحصر به فرد در مورد ساخت و عرضه گوشی رده بالای مبتنی بر تایزن هم بدست ما رسیده است.
با توجه به یک گزارش از سامسونگ، ایت شرکت می تواند یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن با مشخصات بالا را در سال آینده میلادی راه اندازی کند. این غول تکنولوژی کره جنوبی می خواهد پس از پشت سر گذاشتن بلک بری به عنوان چهارمین سیستم عامل بزرگ تلفن همراه در فصل سوم سال 2015، برای گسترش اکوسیستم خود تلاش کند. سامسونگ با انتشار چنین دستگاهی تا حد زیادی تجربه کاربری خود را در دستگاه های مبتنی بر تایزن، بهبود می بخشد و این می تواند به معنی ارتقاء رابط کاربری دستگاه باشد.
ما انتظار داریم که تایزن کاربران بیشتر و بیشتری به دست آورد، به خصوص اگر معلوم می شود این گزارش درست است. به تازگی مطالب بسیاری در مورد این سیستم عامل اخذ شده است، به عنوان مثال صحبت از وجو یک نرم افزار VLC منحصر به فرد، یک برنامه رسمی فیس بوک و یک برنامه ویمیو به گوش می رسد. هم اکنون توسعه دهندگان به تایزن بسیار علاقه مند شده اند به ویژه به این دلیل که سامسونگ به آنها اجازه داده تمام درآمد برنامه خود را تا پایان سال آینده از آن خود کنند.
خیلی جالب است، باید منتظر باشیم و ببینیم که این دست گوشی های هوشمند چه سمت سویی را پیش می گیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر