;
coinex

سامسونگ پی در دیگر کشورها منتشر می شود. آیا سرویس پرداخت دیگری هم در راه است؟

سامسونگ پی. از دیگر سازندگانی که به سامسونگ، اپل و گوگل می پیوندند، ال جی می باشد.

اخیرا یک سری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند بر روی سرویس پرداخت موبایل متمرکز شده اند که در میان این سرویس ها می توان به سامسونگ پی اشاره کرد که هم از تکنولوژی NFC بهره می برد و هم از انتقال امن مغناطیسی که با عنوان MST شناخته شده است، پشتیبانی می کند.‌ این سرویس در حال گسترش به کشورهای دیگر می باشد و از آنجایی که تکنولوژی MST توسط هر خرده فروشی که از دستگاه کارت خوان استفاده می کند می تواند به کار گرفته شود، سامسونگ پی بیشتر از اپل پی و اندروید پی می تواند در خرده فروشی ها مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ پی در اصل در ماه آگوست در کره ی جنوبی منتشر شد که در معاملاتی که در ماه اول عرضه ی آن انجام شد به یک مبلغ ۳۰ میلیون دلاری دست یافتند. سامسونگ که از این مبلغ به وجد آمده بود تصمیم گرفت که این سرویس را در تاریخ ۲۸ سپتامبر درایالات متحده منتشر کند. حال صحبت هایی راجع به اینکه این سرویس در فصل اول سال ۲۰۱۶ به دیگر کشورها از جمله چین، اسپانیا و بریتانیا گسترش می یابد، وجود دارد.

از دیگر سازندگانی که به سامسونگ، اپل و گوگل می پیوندند، ال جی می باشد. بنا به گفته ی یکی از مقامات رسمی این شرکت که نامش هم ذکر نشده، این تولید کننده با یکی از شرکت های کارت اعتباری در کره ی جنوبی برای انتشار ال جی جی پی (LG G Pay) در حال مشارکت می باشد. انتظار می رود که این عملیات از ماه آینده شروع شود و با این نام تجاری در هر دو کشور کره ی جنوبی و ایالات متحده ظاهر گردد. به نظر می رسد که این شرکت حداقل در ابتدای راه از سامسونگ پی پیروی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر