;
coinex

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی گوشی تاشو اندروید شبیه به گلکسی اس 6 است

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی گوشی تاشو اندروید شبیه به گلکسی اس 6 است

در حالی که دنیای امروز تحت سلطه ی گوشی های هوشمند با طراحی های مختلف و صفحه نمایش های خیلی بزرگ تا کوچک شده است، از گوشی های در دار به عنوان گوشی های قدیمی و از رده خارج یاد می شود. شاید این مدل گوشی ها هنوز هم طرفداران خاص خود را داشته باشد و خیلی ها از بستن در گوشی بعد از پایان تماس لذت ببرند. اخیراً غول تکنولوژی کره ای در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی در دار با شماره مدل SM-W2016 می باشد.

صفحه نمایش گوشی شامل دو نمایشگر AMOLED (در پشت و جلوی گوشی) با رزولوشن 1280*768 می باشد. همچنین گوشی دارای یک کیبورد فیزیکی T9در قسمت پایین می باشد.

تامین قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی اکزینیوس 7420 و پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی آن صورت می گیرد. رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگاباتی از مشخصه های حافظه ای آن می باشد. همچنین این گوشی از فناوری 4G LTE نیز پشتیبانی می کند، سیستم عامل گوشی اندروید 5.1.1 لالی پاپ و وزن آن نیز 240 گرم می باشد.

این گوشی از لحاظ مشخصات و سخت افزاری بسیار شبیه به گلکسی اس 6 می باشد و به نظر می توان این گوشی را مدل در و تاشو گلکسی اس 6 قلمداد کرد. این گوشی به تازگی تاییدیه سازمان نظارتی TEENA را نیز دریافت کرده است، اگر چه هنوز تاریخ عرضه و قیمت گوشی مشخص نشده است.

سامسونگ قبلاً نیز سابقه ی ارائه ی چنین محصولاتی را داشته است. با برگشت به ماه آگوست می بینیم که از گوشی تاشوی دیگری با شماره مدل SM-G9198 با مشخصات سطح بالایی هم داشت، پرده برداری کرده است. همچنین در سال 2013 گوشی با شماره مدل SCH-W2014 باقیمت سنگین 1600 دلار را عرضه کرد.

البته هنوز معلوم نیست که این گوشی در خارج از چین هم عرضه شود یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر