;
coinex

تیم هولولنز مایکروسافت با همکاری ولوو روی تجارب خرید و فروش هولوگرافی خودرو کار می کنند

تیم هولولنز مایکروسافت با همکاری ولوو روی تجارب خرید و فروش هولوگرافی خودرو کار می کنند
مایکروسافت اعلام کرده است که یک همکاری جدید بین تیم هولولنز و غول سوئدی خودرو یعنی شرکت ولوو به منظور ایجاد تجربه خرید و فروش خودرو با فن آوری های هولوگرافی در جریان است.
این دو شرکت در حال کار با هم برای بررسی این هستند که چگونگی هولولنز می تواند بیفزاید (اشاره به تکنولوژی واقعیت افزوده دارد)، و شاید در نهایت جایگزینی برای روند سنتی سفارش و خرید یک ماشین جدید شود، در کنار آن ولوو یک تجربه قرار دادی دارد که مشتریان می توانند ماشین انتخابی خود را هدایت کنند.”

مایکروسافت توضیح می دهد:
تصور کنید که بتوانید تجربه خود را در هنگام خرید ماشین در نمایندگی با مشاهده کامل داخل وسیله نقلیه مورد علاقه خود افزایش دهید. با قدرت هولوگرام، می توان به منظور بررسی دقیق تر موتور به طور کامل ماشین را باز کرد، به بازرسی شاسی پرداخت و یا پیشرانه و انتقال را عملا مشاهده کرد. آیا می تونید مشاهده کامل اجزاء و سفارش دادن خودروی انتخابی خود را تصور کنید. شما می توانید به مجموعه ای کامل از گزینه ها، ویژگی ها و امکانات مرتبط با هر اتومبیل و مدل دسترسی داشته باشید. تصور کنید که پس از دیدن ماشین، پیکربندی آن را در مقیاس کامل با یک هولوگرام کیفیت بالا ببینید حتی در بخش گاراژ، مدتها قبل از اینکه خودرو تولید شده باشد، روند و اجزاء را مشاهده نمایید.
در حالی که مقدار زیادی از شور و هیجان در میان مصرف کنندگان هولولنز حول برنامه های کاربردی بازی آن متمرکز شده است، این شرکت با شرکای دیگر به منظور افزایش حالات استفاده در طیف گسترده ای از تنظیمات، شروع به کار کرده است، در واقع در زمینه های مهندسی و توسعه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آموزش و تجارب خرده فروشی با شرکت های مختلف همکاری می کند.
مایکروسافت می گوید که آن دسته از همکاری هایش مانند همکاری با شرکت ولوو تنها آغازی برای هولولنز است تا یک نگاه اجمالی از دنیایی که در آینده نه چندان دور توسط فن آوری های این چنینی بدست می آورد، داشته باشد.
توسعه دهندگان علاقه مند به هدست هولوگرافی که توسط ویندوز 10 کار می کند، هم اکنون می توانند نسخه توسعه هولولنز را، که عرضه ی آن اوایل سال آینده آغاز خواهد شد به قیمت 3،000 دلار سفارش دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر